|
کدخبر: 256901

خبر مهم نوری درباره نقل و انتقال فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان مورد بازنگری قرار گرفته است و تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد که به‌زودی اصلاحات شیوه‌نامه ابلاغ می‌شود.

آموزشی خبر مهم نوری درباره نقل و انتقال فرهنگیان

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در واکنش به گلایه تعدادی از فرهنگیان نسبت به شیوه‌نامه جدید نقل و انتقالات فرهنگیان اظهار کرد: شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان مورد بازنگری قرار گرفته است و تغییراتی در آن ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه با رویکرد تسهیل‌گری این شیوه‌نامه مجدداً بازنگری شد، افزود: از جمله تغییرات انجام شده، انتقال درون استانی است که به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها واگذار شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف حمایت از تحکیم‌ نهاد خانواده، نقل و انتقالات برای زوج‌های فرهنگی و همچنین مبتلایان به بیماری‌های صعب‌العلاج تسهیل شد که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

نوری درباره نقل و انتقالات از آموزشی به اداری گفت: تا پایان خرداد که دانش آموزان در کلاس درس هستند، امکان انتقال آموزشی به اداری نیست چون حق دانش‌آموزان ضایع می‌شود و فقط در فصل تابستان نقل و انتقالات از آموزشی به اداری را داریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کاهش سنوات هم از جمله مواردی است که در این آیین‌نامه پیش‌بینی شده است، افزود: اصلاحات شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان به‌زودی انجام و به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها