|
کدخبر: 263722

تخصیص اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان

نسبت به سال گذشته افزایش بودجه برای رتبه بندی معلمان اختصاص داده شده است و وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام نیروهای حق التدریسی خبر داد.

آموزشی تخصیص اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان

 یوسف نوری ظهر امروز در نشست با فرهنگیان اظهار داشت : دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، اما اکنون ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۸۵۰ هزار نفر اختصاص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام اختلاف نظر دارد افزود : هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد : نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رابطه های مختلف استخدامی مشغول به کار هستند که یکی از آنها مهر آفرین با جمعیت ۶۱ هزار نفری است و تیر ماه بعد از برگزاری آزمون کد کارمندی برای آنها صادر می شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی مجوزهایی برای استخدام در آموزش و پرورش گرفته شده است، خاطر نشان کرد: ۳۲هزار نیروی آموزشی خرید خدمات و نهضتی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند که از این تعداد۲۰هزار نفر حکم شروع کار آن‌ها صادر و مابقی در سال تحصیلی آینده،  محل خدمتشان تعیین و حکم شروع فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: در برنامه راهبردی سند تحول آموزش و پرورش تاکنون هر فردی از سهم و ظن خود یار شد و کار کرد، اما الان کار‌های اصولی آغاز شده که قرارگاه یکی از آن اقدامات قابل اشاره است.

منبع: ایران استخدام

ارسال نظر