|
کدخبر: 261578

پرداخت شهریه مدرسه با ارز دیجیتال امکان پذیر شد

با گسترش گسترده پرداخت‌های رمزنگاری شده در دبی، یک موسسه آموزشی اعلام کرد که قصد دارد گزینه پرداخت دارایی دیجیتال را با روش‌های سنتی پرداخت ادغام کند.

آموزشی پرداخت شهریه مدرسه با ارز دیجیتال امکان پذیر شد

 این مدرسه در ماه سپتامبر افتتاح می‌شود و پرداخت شهریه با بیت‌کوین و اتریوم را می‌پذیرد. از طریق این طرح، مدرسه به دنبال ارائه گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر به دانش‌آموزان است.

دکتر عادل الزارونی، موسس مدرسه آتی به نام Citizens School اظهار کرد: چندی پیش، رمزارز تنها یک اصطلاح شناور در میان سرمایه‌گذاران خبره بود. با این حال، امروزه ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به جریان اصلی‌تر هستند و سیستم مالی سنتی را تغییر می‌دهند.

وی افزود: هدف مدرسه شهروندی وی، ایجاد تغییر در بخش آموزش با طراحی مجدد تمامی عناصر یادگیری، از جمله نحوه پرداخت شهریه توسط والدین است.

الزارونی معتقد است که شهروندان با معرفی یک روش پرداخت جدید، نقش نسل‌های جوان را در کمک به امارات متحده عربی برای دستیابی به اقتصاد دیجیتال تقویت خواهند کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که خاورمیانه با شتاب به استقبال از ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

طبق گزارشی، این منطقه یکی از بازارهای ارزهای دیجیتال با سریع‌ترین رشد است. در حال حاضر، خاورمیانه تقریبا ۷ درصد از حجم معاملات ارزهای دیجیتال جهانی را تشکیل می‌دهد.

با حرکت خاورمیانه به سمت کریپتو، صرافی‌ها در این منطقه هجوم آورده‌اند و بایننس مجوز فعالیت در دبی، ابوظبی و بحرین را دریافت کرده است.

همچنین صرافی FTX نیز از سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA)  برای راه‌اندازی عملیات خود در دبی مجوز دریافت کرد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر