|
کدخبر: 228208

رشد باورنکردنی ۳ رمزارز / بازدهی ۱۰۰ درصد در ۲۴ ساعت

سه ارز دیجیتال فلوکی مانک، اوراکلر و ماریوفلوکی که در بستر بایننس هستند، در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی بالای ۱۰۰ درصد را به ثبت رساندند.

یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که معامله‌گران بر اساس آن ارزهای دیجیتال را برای معامله انتخاب می‌کنند، نگاه کردن به فهرست ارزهای تازه اضافه شده به کوین‌مارکت‌کپ است. در این گزارش سه رمزارزی که به تازگی به فهرست این سایت اضافه شده و در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی بالای ۱۰۰ درصد داشته‌اند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فلوکی‌مانک (FLOKIMONK)

فلوکی‌مانک یک میم‌کوین ضدتورمی ایجاد شده توسط شبکه هوشمند بایننس است. این کوین که به تازگی به کوین‌مارکت‌کپ اضافه شده در طی ۲۴ ساعت رشدی ۱۰۰ درصدی داشته است.

فلوکی‌مانک به جز پاداش‌هایی که برای دارندگانش در نظر گرفته این ویژگی را دارد که با بازخرید قیمتش بالا برود. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های این پروژه شامل اپ موبایل، بازار NFT و پروتکل تعویض فلوکی مانک هم در آینده به آن اضافه خواهد شد.

تا به این لحظه، تیم مدیریتی فلوکی‌مانک در نظر دارد تا ۲۲ درصد از توکن‌های این ارز را بسوزاند. موضوعی که به کاهش عرضه و افزایش قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال کمک می‌کند. علاوه بر این، ۷۶ درصد از عرضه در حال گردش نیز در استخرهای نقدینگی قفل شده است. اتفاقی که سلامتی و فعال بودن بازار فلوکی‌مانک را تضمین می‌کند.

در حال حاضر قیمت FLOKIMONK معادل ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۶۶ دلار است و بازدهی این ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ درصد به ثبت رسیده است. همچنین ارزش بازار این رمزارز ۱٫۳ میلیون دلار برآورد شده است.

فلوکی‌مانک از طریق صرافی غیرمتمرکز پنکک‌سواپ قابل خریداری است.

اوراکلر (ORKL)

اوراکل یک NFT «بازی کن-پول در بیار» بر بستر بلاکچین است است که روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده است. به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال قرار است مشکل فعلی بازی‌های NFT را که همان طول عمر کوتاه است حل کند. تیم راه‌اندازی ORKL یک اقتصاد ثابت برای بازی خود پیشنهاد داده و یک پاداش ثابت به بازیکنان خواهد داد.

اوراکلر که اخیرا به کوین‌مارکت‌کپ اضافه شده در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱۰ درصد رشد داشته است. قیمت اوراکلر در حال حاضر حدو ۷ دلار بوده و حجم معاملات یک روزه آنه ۷۳ میلیون دلار به ثبت رسیده است. در حال حاضر کل عرضه ORKL پنج میلیون بوده ارزش بازار خالص آن ۳۵ میلیون دلار برآورد شده است.

علاقمندان می‌توانند اوراکلر را از صرافی غیرمتمرکز پنکک‌سوآپ ای DODO خریداری کنند.

ماریوفلوکی (MRFLOKI)

همانطور که از اسمش پیداست، این میم‌کوین ترکیبی از تم ماریو و فلوکی است. به طور خاص، MRFLOKI به دارندگانش BUSD پاداش می‌دهد. در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار دلار BUSD به دارندگانش می‌دهد که یک مشوق فوق‌العاده برای دارندگان این کوین است.

به جز این ویژگی، ماریوفلوکی امکان بازی، بازار NFT، کمک‌های خیریه و نقدینگی خودکار را به کاربرانش می‌دهد.

در حال حاضر قیمت هر MRFLOKI معادل ۰٫۰۰۰۰۰۱۵۶ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۲۳۰ درصدی داشته است. ارزش بازار این ارز دیجیتال ۱٫۲۲۷ میلیون دلار گزارش شده است. MRFLOKI را تنها از طریق پنکک‌سوآپ می‌توان خرید.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر