|
کدخبر: 261028

اتریوم رکورد جدید زد

در بحبوحه رکود بازار رمزارزها، هشریت اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است.

ماینرهای اثبات کار اتریوم (PoW)، بیشتر از همیشه برای استخراج اتریوم تا قبل از ادغام آینده تلاش می کنند. در حالی که بیشتر توجهات معطوف به سقوط بلاکچین Terra در هفته گذشته بود، هشریت اتریوم در ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) به بالاترین حد خود (ATH) در بلاک ۱۴۷۷۰۲۳۱ رسیده است. شبکه در آن روز به ۱۲۷ پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید و قدرت پردازش در حال حاضر در زمان نگارش این خبر ۱.۱۸ PH بر ثانیه است.

از ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۷ تیر ۱۴۰۰)، هشریت اتریوم ۱۲۴.۳۳ درصد از ۰.۵۲۶ PH در ثانیه به ۱.۱۸ PH در ثانیه امروزی افزایش یافته است. علاوه بر این، از ۲۵ مارس ۲۰۱۹ (۵ فروردین ۱۳۹۸)، هشریت اتریوم ۷۲۵.۱۷ درصد افزایش یافته است. استخراج کنندگان اتریوم از زمان رکود بازار کریپتو همچنان سود زیادی می‌برند، زیرا A۱۱ Pro Innosilicon با ۱۵۰۰ مگا هش در ثانیه (MH/s) می‌تواند با استفاده از نرخ ارز اتر امروزی ۳۶.۶۶ دلار در روز سود دهی داشته باشد.

یک ماینر با قدرت ۷۵۰ MH/s می تواند ۱۷.۸۲ دلار در روز سود اتریومی و ۵۰۰ MH/s حدود ۱۱.۷۱ دلار در روز سود دهی داشته باشد. در حال حاضر Ethermine.org بزرگترین استخر استخراج اتریوم امروزی با توان محاسباتی ۳۰۳.۱۲ TH/s است.

دومین استخر بزرگ استخراج اتر F۲pool با ۱۵۵.۳۵ TH/s است و Poolin با ۱۲۱.۶۹ TH/s سومین سهم بزرگ را در اختیار دارد.

اتریوم دارای بیش از ۸۰ استخر استخراج است که با استفاده از الگوریتم اثبات کار (PoW)، هشریت را به بلاکچین اختصاص می دهد. این احتمال وجود دارد که استخراج کنندگان اتریوم تا زمانی که ادغام اتفاق نیفتد، هشریت را به بلاکچین اختصاص دهند.

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر