|
کدخبر: 250454

زمان اعلام نتایج آزمون نیروهای مشمول آموزش وپرورش اعلام می‌شود

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: نتایج آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش تا ۲۸ اسفندماه از طریق سامانه مروارید اعلام می شود.

ایوب ابراهیمی با بیان برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل، گفت: این آزمون در روز سه‌شنبه اسفند ماه با حضور ۶۷۰ شرکت کننده به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱  صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

وی با بیان اینکه  سوالات آزمون  در ۲۳ رشته مختلف در قالب دفترچه‌های مجزا، شامل ۴۰ سوال چهارگزینه‌­ای و سوال‌های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود،  تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون­‌های جامع سنوات گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده امروز شرکت کردند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از راهبری و حمایت حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان و مساعی همکاران مرکز سنجش، معاونت آموزش، معاونت فرهنگی، معاونت طرح و برنامه و توسعه، مرکز حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه ریاست، روابط عمومی، دفتر نظارت و ارزیابی و همکاران تلاشگر استان‌ها جهت هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: نتایج آزمون تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از طریق سامانه مروارید اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در آزمون می‌­توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، رضا کچویانمعاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان پیش از این،  آزمون را برای جاماندگان گروه نخست شرکت کننده در آزمون مرداد ماه گذشته که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، آخرین مهلت برای تلاش به منظور کسب موفقیت دانست و گفت: افرادی هم که در آزمون برگزار شده ماه شهریور به عنوان گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف کارنامه قبولی در آزمون را دریافت نکرده اند، به عنوان نخستین مرحله شرکت مجدد در آزمون می توانند برای کسب حد نصاب نمره تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت موفق نبودن مشمولان گروه دوم شرکت کننده در آزمون جبرانی مهر ماه جاری برای کسب نمره قبولی، این افراد می توانند همراه با گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای بار دوم و به عنوان آخرین مرحله در آزمون جامع شرکت کنند.

این مقام مسؤول، آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش را ۱۰ روز پس از پایان آزمون های پودمان دوم مشمولان اعلام کرد و اظهار داشت: همان طور که بارها تاکید شد، افرادی مجاز به شرکت در آزمون جامع هستند که نمرات کامل کارآموزی و هفت درس مولفه فرهنگی را کسب کرده باشند، در غیر این صورت به موجب شیوه نامه ابلاغ شده، این افراد حق شرکت در آزمون را ندارند.

کچوئیان تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان در قبال افرادی که پس از سه مرتبه شرکت در آزمون های اصلی و جبرانی جامع، نمره قبولی در آزمون را کسب نکنند،  هیچ گونه مسؤولیتی به عهده ندارد و تعیین تکلیف این افراد توسط وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها