|
کدخبر: 245939

مجلس امروز پشت این دسته از معلمان درآمد

نایب رئیس مجلس: مجلس موضوع مطالبه نیرو‌های حق التدریسی مرحله سوم آموزش و پرورش را جدی پیگیری می‌کند.

آموزشی مجلس امروز پشت این دسته از معلمان درآمد

ابراهیم نجفی اسپیلی نماینده مردم آستانه اشرفیه در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، در اخطاری با استناد به بند (۹) اصل ۳ قانون اساسی درباره رفع تبعیضات ناروا خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: انتظار داشتیم با توجه به تجمعات نیرو‌های حق التدریسی مرحله سوم که مورد تائید صحن علنی مجلس نیز قرار گرفت، واکنشی از سوی وزیر آموزش و پرورش دیده می‌شد، اما آقای وزیر حتی در این حد ارزشی قائل نشدند که با دو دقیقه مصاحبه پاسخگو باشند و بگویند حق با این افراد است یا خیر و اگر حق دارند چه زمانی به مطالباتشان رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه افزود: این رویه غلطی است که افراد برای گرفتن حق خود مقابل مجلس تجمع می‌کنند هرچند این مسئله به دلیل عدم عمل مسئولان به وظایف خود است.

وی تصریح کرد: از وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری درخواست داریم، با برگزاری هر چه سریع‌تر یک جلسه این نیرو‌ها را تعیین تکلیف کنند.

نیکزاد: مجلس به جد پیگیر مسئله حق التدریسی‌های نوبت سوم است

علی نیک زادثمرین که ریاست مجلس را برعهده داشت تذکر این نماینده را وارد دانست و گفت: مجلس به جد پیگیر این موضوع است و با وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی وی جلسه برگزار کرده است البته آن‌ها با این مهم موافق هستند به همین دلیل با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز جلسه گذاشته شد و به علی احمدی معاون سازمان برنامه بودجه ارجاع دادند، همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات و آقایان منادی سپیدان و متفکر آزاد پیگیری‌های لازم را انجام داده اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما از آقای پورمحمدی این است که برای نوبت بعدازظهر نتیجه این مهم را به مجلس ارائه دهد چرا که حق مسلم نیرو‌های حق التدریسی مرحله سوم است که تعیین تکلیف شوند. همچنین توجه به قانون از سوی دولت ضروری است.


 

منبع: صداوسیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها