|
کدخبر: 239012

بازار داغ انتصابات در آموزش و پرورش/یک مدیرکل دیگر منصوب شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره نوبت به تغییر مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی رسید.

آموزشی بازار داغ انتصابات در آموزش و پرورش/یک مدیرکل دیگر منصوب شد

روز گذشته و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، جواد جنگی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی منصوب و از زحمات مهین منافی مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر شد.

آنچه در این خصوص مهم بود، پایان چند ماه کشمکش و کش و قوس در خصوص تعیین مدیرکل آموزش و پرورش استان بود که بالاخره فرو نشست و انتصاب مدیرکل جدید به مفهوم پایان تمام حاشیه‌های اطراف این مجموعه است.

منافی که از مدیران منتسب به دولت دوازدهم بود، در ماه‌های اخیر و پس از اتمام زمان فعالیت دولت متبوع خود، به شکایت از همکاران و خبرنگاران روی آورده بود و پرونده‌های متعددی در این خصوص تشکیل داده بود.

حال با روی کار آمدن مدیرکل جدید و بلافاصله پس از پایان مراسم معارفه، این‌گونه بیان شد که جنگی از تمام شکایات آموزش و پرورش علیه خبرنگاران صرفنظر کرده و هیچ شکایتی از رسانه‌ها نخواهد داشت چراکه معتقد به همکاری رسانه‌ای و همسو کردن رسانه‌ها به منظور حل مشکلات پیش روی آموزش و پرورش و معلمان است.

به نظر می‌رسد، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با این نگاه خود بتواند زمینه لازم را برای رشد جایگاه نظام تعلیم و تربیت استان و همچنین ایجاد فرصت برای بیان مطالبات معلمان و فرهنگیان به صورت درست و سالم در رسانه‌ها را فراهم سازد.


 

منبع: تسنیم

ارسال نظر