|
کدخبر: 235228

انتصاب جدید در آموزش و پرورش این استان

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 عصر دیروز ۲۸دی مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش استان طی حکمی سعید ابراهیم‌پور را به‌عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌دژ منصوب کرد.

در ابتدای این مراسم میرصادق جامعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با اشاره به دوران مسئولیت سیاوش اسعدی در آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ گفت: یکی از بارزترین شیوه‌های مدیریتی آقای اسعدی  اعتماد به جوانان و جوان‌گرایی بود که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته است، امیدواریم در ادامه تلاش‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت‌های پی در پی آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ در همه حوزه‌ها باشیم.

در ادامه سیاوش‌ اسعدی مدیریت اسبق آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ ضمن ارائه گزارش و اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف آموزشی ،پرورشی و عمرانی، دوران مدیریت  خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه‌ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر وقدردانی نمود.

وی در همین راستا از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه محترم به عنوان پدر معنوی شهرستان، فرماندار مردمی شهرستان شاهین دژ ، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر مسئولین ادارات  ، معاونین و کارشناسان ستادی مدیریت ، مجاهدت های مدیران، معاونین، عوامل اجرائی مدارس و معلمان عزیز به عنوان مجاهدان آموزش در کنار مدافعان سلامت در دوران کرونایی ، تلاش های بی وقفه مجمع خیرین مدرسه ساز نهایت تقدیر و تشکر را انجام داد. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها