|
کدخبر: 213845

تغییرات جدید کمیسیون آموزش در لایحه رتبه بندی معلمان

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: ماده ۶ این لایحه با اعمال تغییراتی به تصویب رسید؛ ادامه بررسی این لایحه به جلسه بعد موکول شد.

آموزشی تغییرات جدید کمیسیون آموزش در لایحه رتبه بندی معلمان

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگویی با تشریح نشست روز سه‌شنبه، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز که با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مواد ۶ و ۷ لایحه رتبه‌بندی معلمان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ماده ۶ این لایحه با اعمال تغییراتی به تصویب رسید، بررسی‌ها در ماده ۷ به درازا کشید به طوری که پیشنهادات در این ماده زیاد بود و اعضای کمیسیون نقطه نظرات مختلفی را برای اعمال در این ماده مطرح کردند به همین دلیل بررسی نهایی در خصوص این ماده و تصویب آن به جلسه بعد موکول شد.

وی افزود: ماده ۷ در خصوص رتبه‌ها، درصدها و فوق‌العاده شغل معلمان بود که با توجه به اینکه وقت جلسه کفایت اتمام رسیدگی به پیشنهادات را نمی‌داد، ادامه بررسی آن با درخواست اعضا به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: امیدواریم با جمع‌بندی پیشنهادات در خصوص ماده ۷ بتوانیم این ماده را هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها