|
کدخبر: 210939

اعتراض معاون رئیسی به روند بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به لایحه ای که ارائه می دهد، پایبند است و ما لایحه رتبه بندی معلمان را استرداد نکرده‌ایم.

آموزشی اعتراض معاون رئیسی به روند بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری در اولین نشست معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ، اظهار کرد: رتبه بندی معلمان بحث مهمی است که همه باید کمک کنند و نمی‌توانیم بگوییم به ما ربطی ندارد، اتفاقی که اکنون در مجلس در حال رخ دادن است، اگر با همین روند جلو برود بار مالی سنگین خواهد داشت که کسی از پس آن بر نخواهد آمد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به لایحه ای که ارائه می دهد، پایبند است و ما لایحه رتبه بندی معلمان را استرداد نکرده‌ایم؛ اما اگر نمایندگان بر این لایحه در کمیسیون مواردی را بیافزایند و این لایحه چند برابر شود نمی‌توانیم بگوییم به ما مربوط نیست و باید با صحبت آن را حل کنیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • علی ارسالی در

    آقای حسینی باز این بازیها چیه

  • محسن نوروزی ارسالی در

    در المان معلمین حرف اول را می زنند ...نت یجه ان تبدیل شدن ان به یک کشوربزرگ صنعتی است که تورم وبیکاری وفقر... درانجا معنی ندارد...اما در کشور ما چون به معلمین در عمل ارزش نمی گذارند...نتیجه ان این هم ه نابسامانی در کشور است که دود ان به چشم همه میرود...🤔🤫🤔🤫😪🥵🤧🥶🥵🤧

  • غرش ارسالی در

    نمیتونین کشور رو اداره کنین خب برید

  • احمدرضا ارسالی در

    اینم از هموناست سودی به ما نمیرسه

  • یحیی نجمی ارسالی در

    چرا به معلم پول می دهید انها مضر هستند ب ه اقازاده بدهید که سیر شدنی نیستند . به دزدها و افرادی مثل شبنم خانم ها که دزد د ارو هستند خلاصه به معلم پول ندهید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها