|
کدخبر: 200638

فوری/ دستور پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان صادر شد

نماینده اصفهان در مجلس از دستور معاون وزیر اقتصاد جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد.

آموزشی فوری/ دستور پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان صادر شد

پس از نامه عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس، خطاب به وزیر اقتصاد درباره تسریع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، قوامی(معاون وزیر اقتصاد) با ارجاع نامه مقتدایی، طی نامه ای از خزانه دار کل کشور خواست موضوع را با نظر مساعد مورد بررسی و اقدام قرار دهد.

مقتدایی طی نامه ای به وزیر اقتصاد از وی خواسته بود که با توجه به تخصیص و ابلاغ بودجه لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به خزانه داری کل کشور دستور دهد که پاداش به حساب فرهنگیان واریز شود.

متن نامه دستور معاون وزیر اقتصاد جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر اکرمی

خزانه دار محترم کل کشور

سلام علیکم

احتراماً ،تصویر نامه شماره ۱۰۹۴۶۶۲ مورخ ۱۴۰۰/۶/۱۸جناب آقای مقتدایی نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده همراه با ضمایم آن ،برای استحضار ارسال میگردد خواهشمند است دستور فرمایید با نظر مساعد موضوع را مورد بررسی و اقدام لازم قرار داده و نتیجه را به این معاونت اعلام نمایند.

هادی قوامی

معاون امور حقوقی و مجلس

 

منبع: تسنیم
  • احمد ارسالی در

    روزانه فقط نامه و دستور عمل صفر خاک بر س رتان که نابودمان کردین این پول به چع درد مون میاد پراید هم شد ماشین تف بر شما اگر اون دنیایی باشه حقمون اونجا میگیریم

  • علی ارسالی در

    چرا با وصف اینکه میدانین پول بازنشستگی دیگه بی ارزش شده ولی بازهم حاضر نیستن دغدغه معلمین بازنشسته تمام کنن آخه خدارا یاد کنین وقتی با کور غذا میخورین

ارسال نظر