|
کدخبر: 198227

خبرهای جدید از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نماینده اصفهان از نتیجه مثبت مکاتبه خود با سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان خبر داد.

آموزشی خبرهای جدید از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

عباس مقتدایی با بیان اینکه هفته گذشته مکاتبه‌ای را با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان انجام دادم، گفت: این مطالبه به حق فرهنگیان است و نباید در پرداخت حق قانونی آنان تاخیر می‌شده است.

مقتدایی مطرح کرد: وزارت آموزش و پرورش امروز در پاسخی به اینجانب اعلام کرد تخصیص اعتبار موردنیاز توسط سازمان برنامه و بودجه در مردادماه امسال انجام شده و به اداره کل امور مالی و ذیحسابی ابلاغ شده است و بلافاصله پس از تامین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان گفت: از خزانه داری نیز پیگیری خواهم کرد که در این امر تسریع شود، چون فرهنگیان واقعا در انتظار این پاداش هستند و غالب آنها بر این مبلغ در خرج و مخارج زندگی حساب کرده بودند.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    سلام بازنسشتگان عزیز به این گونه خبرها زیار اعتماد نکنید چون قبلا این بازی ها را دیدیم از پاس کاری خسته شدیم اگر می خواهید پاداش بدهید یک بار بدون اطلاع رسانی واریز کنید اگر نمی خواهید ما را بازی ندهید

  • احمد ارسالی در

    این که خبر جدیدی نیس دو ماهه هستش و هیچی نشده

  • ناهید بصیرتی ارسالی در

    مگر دیگر کارمندان پاداش نمی گیرند همیشه فرهنگیان را در بوق وکرنا عنوان میکنید و دست آخر هم کاری انجام نمیدهید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها