|
کدخبر: 198655

انتقاد نماینده مجلس در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان

نماینده مهاباد خطاب به آقای رییسی گفت: دستور دهید مطالبات مالی و معیشتی معلمان در اولویت قرار بگیرد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تخصیص دهد.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری شفاهی ضمن تاکید بر تهیه واکسن کرونا،گفت:چه میزان مردم باید به دلیل بیماری کرونا شاهد فوت عزیزان خود باشند؟ متاسفانه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در کشور بسیار بالاتر از متوسط جهانی است، ضرورت دارد هر چه سریعتر به میزان نیاز واکسن وارد کشور شود و بدون محدودیت سنی، تمامی آحاد جامعه واکسینه شوند.

نماینده مهاباد در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز خطاب به رییس جمهور بیان کرد: چرا سازمان برنامه و بودجه کشور باید نسبت به مطالبات و وضعیت معیشت معلمان تا این میزان بی تفاوت باشد و حقوق معلمان شاغل و بازنشسته را به موقع پرداخت نکند؟ دستور دهید مطالبات مالی و معیشتی معلمان در اولویت قرار بگیرد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تخصیص دهد.

منبع: تسنیم
  • علی ارسالی در

    لطفا پیگیری کنید چرا فوقالعاده ویژه ی معلمان جوان را کاهش دادند.این بی عدالتی است .ظلم است .تو کدام ارگان بر اساس سابقه بوده؟ حالا چرا همان ۲۱ درصد را به ۱۸ درصد کاهش دادند .ما را بی انگیزه میکنند لطفا لطفا پیگیری کنید شما رسانه ها مسئول هستید در پیشگاه خدا

  • علی ارسالی در

    جلسه به این مهمی چرا دستور پرداخت پاداش بازنشسته فرهنگی
    99ونگرفتین
    آخه کی!!!!!!!! ۹

  • علی ارسالی در

    فقط ... می خورند

ارسال نظر