|
کدخبر: 198358

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره اعمال مدرک دوم فرهنگیان

مرکز برنامه‌ ریزی منابع انسانی و اموراداری اطلاعیه ای درباره اعمال مدرک دوم فرهنگیان که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یا هم سطح دارند، صادر کرد.

آموزشی اطلاعیه آموزش و پرورش درباره اعمال مدرک دوم فرهنگیان

معلمانی که ۱۴۰۰ قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر یا مقطع تحصیلی هم سطح را دارند در صورت درخواست فرم موافقت با ادامه تحصیل، چنانچه رشته تحصیلی آنان در شرایط احراز پست مورد تصدی فعلی پیش‌بینی شده باشد، با رعایت مفاد بخشنامه‌‌های مذکور و سایر ضوابط می‌توانند نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام کنند.

در اطلاعیه این مرکز آمده است: پیرو بخشنامه‌­های شماره ۷۱۰/۱۱ مورخ ۱۳۹۴/۶/۱۷ و ۷۱۰/۴۷ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ به اطلاع می­‌رساند؛ کارکنانی که در سال­‌ تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر یا مقطع تحصیلی هم سطح را دارند در صورت درخواست فرم موافقت با ادامه تحصیل، چنانچه رشته تحصیلی آنان در شرایط احراز پست مورد تصدی فعلی پیش‌بینی شده باشد، با رعایت مفاد بخشنامه‌­های مذکور و سایر ضوابط می‌­توانند نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نمایند. تاکید می‌گردد؛ علاوه بر رعایت دقیق شرایط احراز مندرج در رشته شغلی (از نظر پیش­‌بینی رشته تحصیلی فرد متقاضی برای ادامه تحصیل با پست مورد تصدی وی) رعایت مفاد بخشنامه شماره ۷۱۰/۴۷ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ (کارکنان شاغل در مشاغل اداری فقط یک مقطع تحصیلی و مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور که در واحدهای آموزشی به امر تدریس اشتغال دارند، فقط دو مقطع تحصلی بالاتر) الزامی است. ضمناً به جز فرم پیوست این اطلاعیه، ارائه هر فرم دیگری برای کارمندان متقاضی ادامه تحصیل در سال­‌تحصیلی جاری مجوزی ندارد.

ناصر سلیمانزاده

رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و اموراداری

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها