|
کدخبر: 179018

افزایش فوق العاده شغل برای فرهنگیان اعمال شد؟

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد مصوبات این شورا برای تعیین میزان افزایش فوق العاده شغل برخی از دستگاه‌ها را تشریح کرد.

آموزشی افزایش فوق العاده شغل برای فرهنگیان اعمال شد؟

جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه امروز شورای حقوق و دستمزد، گفت: این جلسه با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس و همچنین جمعی از دولتی‌ها برگزار شد و مصوباتی داشت.

وی بیان کرد: مطابق با یکی از مصوبات امروز شورای حقوق و دستمزد قرار بر این شد که ۳۰ درصد افزایش فوق العاده شغل مدیران فضای مجازی حذف و در مقابل ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان فضای مجازی اعمال شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد تصریح کرد: همچنین کارکنان غیرهیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گله مند بودند که ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل به آنان داده نمی‌شود و بر این اساس امروز شورای حقوق و دستمزد مصوب کرد که در سال جاری این ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان ستادی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی اعمال شود.

کوچکی نژاد ادامه داد: همچنین قرار بر این شد که ۱۵ درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران صندوق توسعه ملی، ۲۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران میانی این صندوق و ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل هم برای کارکنان صندوق توسعه ملی اعمال شود.

وی اظهارداشت: کارکنان بیمه مرکزی یک فوق العاده شغلی خاصی را دریافت می‌کردند که قرار شد لغو شود و قانون ۵۰ درصد افزایش فوق العاده ویژه برای هم کارکنان بیمه مرکزی اعمال شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد بیان کرد: ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل فرهنگیان و کارکنان دولت هم به صورت کامل اعمال نشده است، چرا که سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای اعلام کرده که منابع لازم برای این کار را ندارد.

کوچکی نژاد تأکید کرد: قرار بر این شد که شورای حقوق و دستمزد نامه‌ای را به هیئت دولت و شخص رئیس جمهور ابلاغ کند تا منابع ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای فرهنگیان و کارکنان دولت تأمین و اعمال شود و ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه منابع لازم برای این کار را ندارد، لغو شود.

 

منبع: مهر
  • صادق ارسالی در

    بزک نمیر
    بهار میاد
    خربزه ب ا خیار میاد
    پاسکاری ها در خصوص برق راری 50 درصد فوق العاده ویژه که حق معلما ن است همچنان ادامع دارد

  • ناشناس ارسالی در

    مگه فوق العاده ویژه نباید می شد؟

  • سعید ارسالی در

    ای وزیرررررررررر خدا از سرت نگزره هیچ وق ت از حق فرهنگیان دفاع نکردی ...

  • فرهنگی ارسالی در

    با فوق العاده شغل معلم ها را احمق فرض کردید حالا با رتبه بندی دست انداخته اید برید به جهنم نه رای میدیم نه اعتمادی به شما دروغگوها داریم

  • ایلیا ارسالی در

    خسته نباشین واقعا ، چرا مستقیم نمیگین فرهنگیان هیچی ، انگار از جیب شما میره ، خدا ازتون نگذره که آموزش و پرورش را نابود کردین

  • داریوش ارسالی در

    برای ما فرهنگیان قراره نامه ای به رییس‌ج مهور بنگارند تا ایشان خاکی تو سرمان بریز ه ،چون ما حق خوردگان تاریخیم!!!!!(((

  • ناشناس ارسالی در

    برای وزیر اموزش و پرورش بسیار متاسفم که در این جلسه نتوانست از حق و حقوق فرهنگیا ن دفاع نماید !!!!!!

  • مهران ارسالی در

    فرهنگیان اعتراض کردن حقوق مابقی اضافه شد !!!!!!
    چرا برای کارمندان دیگه مناب ع هست برای فرهنگیان نیست؟؟؟؟

  • عبد الهی ارسالی در

    اینجوری که دوباره دیگر ارگان ها افزایش ح قوق پیدا می کنند و سر معلمان کلاه میره م ثل اینگه معلمان خواستار اجرای این افزای ش بودند حالا برای دیگران شد و معلمان دوب اره وعده و وعیدا . الهم عجل لولیک الفر ج

  • ناشناس ارسالی در

    به والله ما خدمتگزاران و سرایداران نه فوق العاده شغل و نه فوق العاده ویژه و نه رتبه بندی به ما تعلق نگرفته و نمیگیره و تمام مزایای ما هم چندساله قطع شده و در سال 1400 با سه تومان حقوق باید زندگی بگذرانیم

  • ناشناس ارسالی در

    تقریبا اینطوریه کی بود کی بود من نبود م کی بود پس نمیدونم من بودام پس کی بود گ فت من نبودم من نبودام پس میدونی کی بود گ فت من نبودم پس تو بودی که گفتی من نبودم خخ

  • ناشناس ارسالی در

    بیشتر شبیه داستان وسرگرنی است این موضوع ات که وضعیت آن مشخص نیست فوق العاده ویژه

ارسال نظر