|
کدخبر: 163248

خبر مهم برای دانشجو معلمان

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ در خصوص بازگشت به فعالیت پژوهشی دانشجویان ساکن خوابگاه و بومی تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

آموزشی  خبر مهم برای دانشجو معلمان

یعقوب فتح‌الهی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ در خصوص بازگشت به فعالیت پژوهشی دانشجویان ساکن خوابگاه و بومی تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک سال جدید به اطلاع می‌رساند با توجه به تغییر رنگ‎‌بندی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، اطلاعیه شماره یک معاونت پژوهشی دانشگاه در خصوص بازگشت به فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان ساکن خوابگاه و بومی شهر تهران به شرح ذیل اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است پس از دریافت اطلاعیه / دستورالعمل از نهاد‌های ذیصلاح و اخذ تصمیم نهایی در هیات رئیسه محترم دانشگاه اطلاعیه شماره دو ظرف ۴۸ ساعت آینده صادر خواهد شد.

خواهشمند است در اسرع وقت هماهنگی لازم را در خصوص اطلاع رسانی به اساتید محترم، سرپرستان آزمایشگاه، دانشجویان و پژوهشگران دانشکده‌ها به عمل آورید.

۱- شروع فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه و حضور در آزمایشگاه صرفا در صورت عدم وجود علائم بیماری کرونا یا سرماخوردگی امکانپذیر است.

۲- دانشجویانی که در شهر‌های قرمز ساکن هستند با یک هفته تاخیر نسبت به برنامه زمانی زیر امکان حضور در دانشگاه و ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

۳- به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته دانشکده‌ها نظارت سختگیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه‌ها اعمال کنند.

لازم به ذکر است؛ موارد ذکر شده در این اطلاعیه مربوط به دانشجویانی که مجوز حضور آنها در آزمایشگاه قبل از تعطیلات نوروز صادر شده و دانشجویانی که تا پایان سال ۱۳۹۹ در خوابگاه ساکن بوده‌اند، است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها