|
کدخبر: 131799

چرا رتبه‌بندی معلمان پیگیری جدی نمی‌شود؟

نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف سریع تر لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان شد.

آموزشی چرا رتبه‌بندی معلمان پیگیری جدی نمی‌شود؟

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان را به جد پیگیری نمی‌کنید؟ در دانشگاه‌ها و نهادهای نظامی برای افزایش انگیزه و مشخص شدن ارشدیت و ارزش قائل شدن برای سابقه و خدمت، رتبه‌بندی و مزایای وجود دارد اما متاسفانه وزیر آموزش و پرورش تاکنون تنها یک بار به مجلس آمده و به گونه‌ای شرایط را عادی و فوق العاده جلوه داده که احساس کردیم معلمان هیچ مشکلی ندارند مجلس به دنبال است این موضوع را سریع تر حل و فصل کند.

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا این وزیر مایه شرمساری برای قشر فقی ر فرهنگیان است.

  • ناشناس ارسالی در

    اگر آقای حاج میرزایی خوب چشمانش راز باز کند می بینید که تمام وزرایی سایر ارگانها علیرغم اینکه مشکلات چندانی ندارد درتلاش است هرچه بیشتر منابع مالی بودجه بدست آورد تا بتواند برزیرمجموعه خود اختصاص دهدتارفاه آنان رابیشتر تامین کند کنداما درآموزش و پرورش افزایش حقوق هزینه دارد باید تجمع شود یک عده بمیرند یا یک عده اخراج شوند یا راهی زندان شوند تاشاید علیرغم میل وزیر شندرغازی عاید شود واقعا افسوس!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها