|
کدخبر: 87320

نگاهی به قیمت آلفارومئو میتو در بازار آزاد

محصولات آلفارومئو با وجود بهره‌مندی از محبوبیت فراوان در سطح جهان، حضور کمر‌نگی در بازار کشورمان داشتند و به سختی می‌توان یک آلفارومئو را در خیابان دید.

گسترش نیوز- سه محصول میتو، جولیتا و ۴C‌از این برند وارد کشورمان شدند که نرخ آلفارومئو میتو آن را به ارزان‌ترین محصول برند ایتالیایی در ایران بدل کرده است. میتو خودرویی کوچکتر از جولیتا است و برخلاف برادر بزرگتر خودش سه در دارد. میتو گزینه‌ای ارزان‌تر و در دسترس‌تر برای خریدارانی است که نمی‌توانند آلفارومئو جولیتا بخرند. با این وجود به علت نرخ آلفارومئو میتو در ایران، این خودرو هاچ‌بکی لوکس است و خرید آن در توان هرکسی نیست.

alfaro.jpg

آلفارومئو میتو از پیشرانه ۱.۴ لیتری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که با استفاده از فناوری مولتی ایر، قادر است ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که حاصل آن شتاب فوق‌العاده و مصرف سوخت اقتصادی است. با این وجود به دلیل کاهش فعالیت‌های واردکننده اصلی محصولات آلفارومئو یعنی آلفاموتور، دسترسی به خدمات فنی و قطعات یدیکی میتو بسیار دشوار است و تعمیرات موتور به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود. آلفارومئو میتو در بازار ایران با خودرویی نظیر دی اس ۳ رقابت می‌کند. این خودروها در کلاس سوپرمینی قرار دارند و به واسطه نرخ بالای خود از استقبال قابل توجهی در ایران برخوردار نشدند. حال نیز به واسطه نوسانات بازار و افزایش شدید نرخ ارز، نرخ آلفارومئو میتو در کشورمان از حدود ۱۰۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. این مورد سهم بزرگی در کاهش نقل و انتقالات این هاچ‌بک کوچک و دوست داشتنی خواهد داشت. با این وجود خرید آلفارومئو میتو برای خودرودوستان یک موهبت است و بسیاری از اشخاص مزایای آلفارومئو میتو را به دردسرهای آن ترجیح می‌دهند. وجود قابلیت‌های مختلف رانندگی در میتو حس نابی از تجربه رانندگی را برای افراد مختلف فراهم می‌کند و هر شخص بسته به میزان ماجراجویی، از راندن میتو لذت خواهد برد. از سوی دیگر امنیت آلفارومئو میتو بسیار بالاست و این خودرو موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از یوروانکپ و انکپ استرالیا شده است. در جدول زیر نگاهی به نرخ آلفارومئو میتو در بازار داشته‌ایم. یکی از جذابیت‌های آلفارومئو میتو به قیمت‌های مختلف و متنوع آن در بازار باز می‌گردد و خریداران مختلف با هر سطح بودجه‌ای قادر به خرید این خودرو هستند. با توجه به مشکل گسترده نبود خدمات و قطعات یدکی، خرید آلفارومئو میتو به مصرف‌کنندگان عادی توصیه نمی‌شود، ‌با این حال برای مشتریانی که لذت خرید آلفارومئو میتو در نظر آنها به تمامی دردسرهای آن برتری دارد، نمی‌توان دلایل منطقی و توصیه خرید معمول رو عقلانی دانست.

سال ساخت

کارکرد

رنگ

بدنه

قیمت

۲۰۱۲

۶۴،۰۰۰ کیلومتر

زرد

یک لکه رنگ

۲۹۰ میلیون تومان

۲۰۱۲

۹۸،۰۰۰ کیلومتر

طلایی

بدون رنگ

۳۱۰ میلیون تومان

۲۰۱۲

۱۰۰،۰۰۰ کیلومتر

مشکی

یک لکه رنگ

۲۷۳ میلیون تومان

۲۰۱۲

۱۰۰،۰۰۰ کیلومتر

قرمز

بدون رنگ

۲۷۰ میلیون تومان

۲۰۱۴

۲۸،۰۰۰ کیلومتر

مشکی

بدون رنگ

۴۰۰ میلیون تومان

منبع: خودرو بانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها