|
کدخبر: 50303

برگزاری مراسم روز دختران در ICT + تصاویر

مراسم روز دختران در ICT در مجموعه باغ کتاب تهران حال برگزاری است.

گسترش‌نیوز : مراسم روز دختران در ICT به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران در مجموعه باغ کتاب تهران در حال برگزاری است. در ابتدای این رویداد امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به ایراد سخنرانی پرداخت.

ICT1.jpg

ناظمی با اشاره به ضرورت پیدا کردن راه‌حل‌های بومی و ملی برای مشکلات و چالش‌های پیش رو گفت: موضوعات و چالش‌ها در کشورها کاملا متفاوت است و راه‌حل‌های آنها هم کاملا متفاوت است.

وی افزود: اگر بخواهیم به‌طور کامل از نسخه‌های جهانی استفاده کنیم بعید است موفق شویم و باید خودمان با توجه به اقتضائات کشورمان بیندیشیم و با مشارکت هم بهترین راه‌حل‌ها را برگزینیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مراسم روز جهانی دختران گفت: ما در اینجا کنار هم جمع شده‌ایم تا با مشارکت هم فکر کنیم، ایده‌هایمان را به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم راه‌حل‌هایی برای موضوعات مختلف پیدا کنیم.

ICT3.jpg

ناظمی ابراز امیدواری کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه لازم برای فکر کردن درباره آینده و نقش دختران در ساختن آینده بهتر را فراهم کند.

در ادامه این رویداد در پنلی سه بانوی کارآفرین:

نازنین دانشور، موسس سایت تخفیفان، آیت حسینی، بازآفرین کسب‌وکار، بهناز آریا قائم مقام گروه شرکت‌های کهکشان به بیان تجربه‌های کاری و ایده‌های خود پرداختند.

ICT2.jpg

این مراسم تا ساعت۶ بعد ازظهر ۵شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با برنامه‌های متنوعی در مجموعه باغ کتاب تهران ادامه دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها