|
کدخبر: 66464

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

امشب ورزشگاه فولادشهر شاهد یکی از نبردهای سرنوشت ساز و حیثیتی لیگ برتر خواهد بود جایی که استقلال بحران زده مقابل تیمی قرار می‌گیرد که هدایتش برعهده مربی و کاپیتان سابق آبی هاست.

گسترش نیوز: استقلال استراماچونی از چهار بازی تنها دو امتیاز اندوخته و شکست برابر پرسپولیس در دربی ۹۰ پایتخت اوضاع را برای آبی‌های پایتخت بحرانی تر از همیشه کرده است. مرد ایتالیایی که تصور نمی‌کرد در آغاز چالش خود در فوتبال ایران و آسیا چنین نتایجی را تجربه کند با وجود شکست در دربی همچنان در استفاده از پلان تاکتیکی جدید خود در مصاف با ذوب آهن نیز اصرار ورزید تا امروز استقلال با همان ۲-۵-۳ روز مصاف با رقیب سنتی در فولادشهر به میدان برود.

ESTEGLALL.jpg

امشب سیدحسین حسینی همچنان مرد شماره یک و مورد اعتماد استراماچونی خواهد بود. سیدحسین که هنوز نتوانسته کلین شیتی از خود ثبت کند با توجه به فشارهای چند روز اخیر بعد از گل عجیب مقابل پرسپولیس امیدوار است با جبران مافات در جنگ سرنوشت ساز امروز دوباره جایگاه خود را تثبیت و کمی از زیر بار فشارها خارج شود.

محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی سه مدافعی هستند که به احتمال فراوان از سوی سرمربی ایتالیایی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. مثلثی که جز یکی دو اشتباه در دربی نمایش خوبی ارائه داد و تا حدودی خواسته‌های استراماچونی را برآورده کرد تا مرد ایتالیایی به سیستم جدید تدافعی خود دل ببندد.

بازگشت روزبه چشمی به ترکیب اصلی برای نخستین بار تقریبا قطعی است اما این که او در خط میانی جایگزین علی کریمی محروم می‌شود یا در خط دفاع به جای عارف غلامی جوان بازی می‌کند هنوز مشخص نیست. در صورتی که روزبه نقش هافبک را برعهده بگیرد در کنار او مسعود ریگی و داریوش شجاعیان مثلث مرکز زمین را تشکیل می‌دهند.

وریا غفوری و هروه میلیچ نیز به عنوان پیستون‌های چپ و راست در این بازی به میدان خواهند رفت. این احتمال نیز وجود دارد میلیچ از ترکیب خارج و زکی پور وارد زمین شود گرچه شانس مدافع کروات بیشتر از رقیب ایرانی خود است.

فرشید اسماعیلی در بازگشت از محرومیت با شماره ۸ یکی از امیدهای اصلی استراماچونی در بازی امشب خواهد بود. بازیکنی که به عنوان پشت مهاجم به میدان خواهد رفت تا بازی‌های خوب خود در فولادشهر طی سال‌های گذشته را تکمیل و ادامه دهد. جلوی فرشید هم مرتضی تبریزی قرار دارد، مهاجمی که در بازگشت به خانه قبلی مقابل تیم سابق انگیزه‌های زیادی دارد بلکه پایش به گلزنی باز شود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در چیدمان ۲-۵-۳ مخصوص استراماچونی به این شرح است؛

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها