|
کدخبر: 55150

خبر خوش وزیر ورزش به مردم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه طبق وعده داده شده شهریور امسال افتتاح می‌شود.

گسترش‌نیوز: مسعود سلطانی فر عصر روز شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه گفت: افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه طبق وعده‌ای که به مردم این شهر و مسؤولان دادیم شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به ارومیه بیان کرد: برای تماشای دیدار ایران مقابل لهستان این سفر انجام شده و امیدواریم روند پیروزی‌های تیم ملی استمرار داشته باشد.

وی بازدید از طرح‌های ورزشی سالن ۱۵ هزار نفری ارومیه و کلنگ زنی طرح سالن ورزشی جودو این شهر را از دیگر اهداف سفر خود عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز گفت: عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری از سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع آغاز شده است و هم اکنون نیز با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی برای اتمام آن تلاش می‌شود.

عبدالله چمن گلی با اشاره به اینکه ۶ اکیپ با ۷۰ نفر از عوامل اجرایی در این ورزشگاه مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: این ورزشگاه یکی از مطالبه‌های اساسی ورزش دوستان شهر ارومیه و آذربایجان غربی است که با اتمام آن شاهد برگزاری مسابقات فوتبال کشوری در آن خواهیم بود.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری از سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع آغاز شده است و قرار بود با استفاده از اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای لیگ ملت‌های والیبال به آذربایجان غربی سفر کرده است و ساعت ۱۸: ۳۰ امروز با حضور در سالن ۶ هزار نفری غدیر بازی ایران و لهستان را تماشا می‌کند.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می‌شود و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می‌پردازند.

موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.

طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، شایستگی میزبانی رقابت‌های بین‌المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی می‌کند.

میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت و همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگتری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.

پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها