|
کدخبر: 43651

رویای مشترک دو ستاره تیم‌ملی

کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش بازیکنان شاغل تیم ملی درانگلستان درحال آماده سازی هر چه بیشترخود برای حضور موثرتر در ادامه جام ملت های آسیا 2019 در امارات هستند.

گسترش نیوز- کریم انصاری فرد و علی رضا جهانبخش دو بازیکن شاخص تیم ملی که اتفاقا هر دو این روزها درانگلستان به سر می برند تا به امروز که دو بازی از جام را پشت سرگذاشته ایم یکی به علت مصدومیت و دیگری به خاطر حضوردر نیمکت هنوز نتوانسته اند شایستگی های خودشان را نشان دهند.

timmeli.png

با پایان یافتن مصدومیت جهانبخش به احتمال خیلی زیاد باید در این بازی منتظر رونمایی او در طول این جام باشیم که قطعا یکی ازامید های تیم ملی برای تصاحب این جام محسوب می شود. حضور او حتی می تواند در افزایش روحیه تیمی موثر باشد. باید تا روز بازی با عراق منتظر بمانیم تا ببینیم این جوان اول فوتبال ایران با چه کیفیتی این تورنمنت را آغاز می کند. از طرفی کریم انصاری فرد هم می خواهد بر خلاف جام ملت های آسیا در استرالیا نقش پر رنگ تری را در خط حمله تیم ملی ایفا کند و این در شرایطی است که دو مهاجم تیم ملی در بهترین روزهای خود به سر می برند. کریم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید از کوچکترین فرصت هایی که نصیبش می‌شود استفاده کند. شاید گلزنی در برابر تیم ملی عراق دقیقا همان موضوعی است که این دو بازیکن با اخلاق تیم ملی در آن واحد در حال فکر به آن هستند و این را هم فراموش نکنیم که زدن یک گل به عراق شاید بتواند تضمین خوبی برای حضور هر مهاجمی در ترکیب ثابت تیم ملی باشد.

منبع: ورزش 3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها