|
کدخبر: 46542

در دیدار سفیر ویتنام با سرپرست سایت تهران مطرح شد

تدوین ۱۶ رویداد خارجی در تقویم ۹۸

بهمن حسین زاده در دیدار با سفیر ویتنام از رگزاری ۱۶ نمایشگاه خارجی در سال ۹۸ خبر داد.

گسترش نیوز: بهمن حسین زاده، سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ا در دیدار با "نگوین مان هی ین" سفیر ویتنام در ایران به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در دو کشور اشاره کرد و گفت: با امضای تفاهمنامه بین صنعت نمایشگاهی دو کشور باید زمینه برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی بین ایران و ویتنام فراهم شود.

teh-vietnam-nama.jpg

وی برگزاری ۱۶ نمایشگاه خارجی در سال ۹۸ را از جمله برنامه‌های مهمی عنوان کرد که در تقویم کاری شرکت سهامی نمایشگاه‌ها قرار گرفته است که کشور ویتنام‌ هم می‌تواند در این حوزه با ایران کارهای مشترک انجام دهد.

"نگوین مان هی ین" سفیر ویتنام در ایران نیز در این دیدار قول مساعد داد تا پیگیری‌های لازم برای ارتباط شرکت‌های صنعت نمایشگاهی با طرف ایرانی را انجام دهد و اظهارکرد: نمایشگاه‌ها راهکار خوبی برای توسعه روابط تجاری دو کشور هستند و امیدواریم تا راهکارهای مالی مناسب برای افزایش مبادلات تجاری را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد که از مدت‌ها قبل به دنبال ارتباط گیری برای توسعه روابط در صنعت نمایشگاهی با ایران هستیم که نتیجه خوبی هم گرفته‌ایم.

به گفته سفیر ویتنام بیش از ۲۰ مجری نمایشگاه‌های تخصصی در این کشور فعال هستند که مایلند نمایشگاهی در ایران به ویژه در نمایشگاه بین‌المللی تهران بر‌پا کنند.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها