|
کدخبر: 69921

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۷/۳۰)

بازار طلا امروز هم به مانند روز گذشته کاهش نرخ را تجربه کرد و در مقابل سکه بهار آزادی گران شد.

گسترش‌نیوز: امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش نرخ روبه‌رو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱،۴۹۱ (یک هزار و چهارصد و نود و یک ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۳۷ درصدی به ۱،۴۸۵ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و پنج ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۰۲،۲۰۰ (چهارصد و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۲۴ درصدی، از ۵۳۷،۵۰۰ (پانصد و سی و هفت هزار و پانصد ) تومان به ۵۳۶،۲۰۰ (پانصد و سی و شش هزار و دویست ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل، با ۳۰۰۰ تومان کاهش، ۱،۷۴۳،۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و چهل و سه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی خلاف افت قبلی خود، رشد نرخ را تجربه کرد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۳،۹۳۹،۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و سی و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۳۷ درصدی به ۳،۹۵۴،۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۳،۹۷۰،۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر بود.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۳،۹۵۴،۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۲،۰۲۶،۰۰۰ (دو میلیون و بیست و شش هزار) تومان به ۲،۰۲۸،۰۰۰ (دو میلیون و بیست و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل، با ۲۰۰۰ تومان افزایش، ۱،۲۲۹،۰۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۱۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۸۲۹،۰۰۰ (هشتصد و بیست و نه هزار) تومان معامله شد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها