|
کدخبر: 327302

این خودرو را زیر ۶۰۰ میلیون بخرید / جزئیات را بخوانید

شرکت ایران خودرو برای تعداد محدودی از متقاضیان، با اولویت زمستان ۱۴۰۲، سامانه یکپارچه‌ای را فراهم کرده است که امکان انتخاب و واریز وجه را برای آنها فراهم می‌کند. متقاضیان خرید خودروهای تارا با دنده دستی و اتوماتیک می‌توانند به مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه و فرآیند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو زمان فعال‌سازی این بخشنامه را از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع خواهد داد.

اقتصاد این خودرو را زیر ۶۰۰ میلیون بخرید / جزئیات را بخوانید

در این طرح تارا دستی با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده به فروش می‌رسد و متقاضیان با پیش‌پرداخت ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان می‌توانند آن را به شکل پیش‌فروش نیز خریداری کنند.

در این طرح امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به شکل فروش فوق‌العاده فراهم شده است. همچنین ایران خودرو تارا اتوماتیک را با پیش‌پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش می‌رساند.

در این طرح تارا دستی و اتوماتیک در فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه و در طرح پیش فروش نیز با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شوند.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو سال۱۴۰۳

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود ندارد.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است  و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد.

کلیه مشتریان حقیقی میبایست کد پستی مرتبط با محل سکونت خود را صحیح اعلام نمایند و چنانچه مشتریان این موضوع را رعایت ننمایند تمامی عواقب مالیاتی به عهده ایشان خواهد بود.

شرایط اولین ثبت نام ایران خودرو سال ۱۴۰۳ ویژه فروش دنا، تارا و رانا با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد

ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش سه محصول پرفروش خود یعنی دنا، تارا و رانا را اعلام کرد.

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو کل وجه و در طرح پیش فروش نصف مبلغ را باید واریز کنند که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

براساس اطلاعت دریافتی، پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعیه ایران خودرو“با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.”

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش سه محصول پرفروش خود یعنی دنا، تارا و رانا را اعلام کرد.​

منبع: صد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها