|
کدخبر: 289456

معرفی راهکارهای تضمینی و صددرصدی کسب دوج کوین رایگان

دوج کوین یکی از جنجالی‌ترین ارزهایی است که تا به حال عرضه شده است. این رمز ارز از جمله ارزهایی است که مورد حمایت اشخاص معروفی چون ایلان ماسک قرار گرفت. با حمایت‌های پی در پی این شخص و همچنین توییت‌های ابراز علاقه او باعث شد تا با افزایش صف خرید قیمت دوج کوین به میزان چشمگیری افزایش یابد. این ارز در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد، اما یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان این ارز راه‌های به دست آوردن رایگان آن است. برنامه‌های کسب Dodge Coin رایگان بسیاری در سال 2018 نیز رونمایی شدند، برنامه Freedoge از جمله معروف‌ترین این برنامه‌هاست. در حقیقت این برنامه یک راهکار کاملا معقول و قانونی برای کسب رایگان این رمز ارز پرطرفدار و ارزشمند است. البته راهکارهای قانونی و تضمینی دیگری نیز برای به دست آوردن Doge به صورت کاملا رایگان وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

دریافت دوج کوین رایگان تنها با ثبت نام در Idle-Empire

یکی از معتبرترین راهکارهای کسب رایگان دوج کوین ایجاد یک حساب کاربری در Edle-Empire است. در این برنامه قانونی شما می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلف به راحتی بدون صرفه کوچک‌ترین هزینه‌ای نسبت به خرید دوج کوین اقدام کنید. از جمله راه‌های کسب رایگان Doge در این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تماشای ویدئوهای مختلف: یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارها برای به دست آوردن رایگان ارز دوج در برنامه Edle-Empire تماشای ویدئوهای آپلود شده در این برنامه است. به ازای هر ویدئوی تبلیغاتی می‌تواند 9 امتیاز Hideout را به دست آورد که در نهایت معادل حدود 50 سکه Idle-Emoire است.

  2. نظرسنجی: فرایند نظرسنجی در این برنامه دقیقا مانند نظرسنجی در سایر سایت‌هاست. در واقع شما تنها با تکمیل نظرات مختلف یا درج یک نظر در پاسخ به سوال می‌توانید دوج کوین‌های رایگانی را کسب کنید. زمانی که روی یک نظرسنجی کلیک کنید یک برگه جدید و تازه باز می‌شود که در آن پرسشی مطرح شده و شما باید در پاسخ به این پرسش متنی را درج کنید.

  3. زیرمجموعه‌گیری: دعوت از افراد، دوستان و آشنایان خود برای عضویت در این سایت یکی دیگر از راهکارهای خرید doge به صورت کاملا رایگان است. در این روش شما با ارسال لینک دعوت خود به دوستان و آشنایان با عضویت آن‌ها می‌توانید امتیازات بزرگی را برای خود کسب کرده و کمیسیونی از این بابت دریافت کنید.

کسب درآمد آنلاین و دوج کوین رایگان در سایت ردیت (Reddit)

یکی دیگر از برنامه‌های قانونی برای کسب درآمد آنلاین و دوج کوین رایگان سایت ردیت است. شما با عضویت در این سایت و ساخت حساب کاربری با به اشتراک گذاشتن پست‌های مفید می‌توانید به راحتی دوج کوین‌های رایگانی را دریافت کنید. ردیت یک مرکز نشر خبری بسیار بزرگ در دنیاست که تمامی اخبار نیز در آن منتشر می‌شود.

افراد از سراسر دنیا در داخل این برنامه یا سایت می‌توانند در رابطه با هر نوع موضوعی بحث کرده و مطالب مفیدی را درج کنند. بعد از ارسال مطالب مفید بایستی منتظر دریافت انعام یا همان doge رایگان باشید. در این بستر دستور انعام مربوط به مطلب شما به صورت U/Sodogetip/+ ارسال می‌شود، برای نمونه ممکن است دستوری به این شکل U/Sodogeetip 50/+ doge Verify ارسال شود. برای برداشتن و انتقال Dodge Coin باید ثبت‌نام کرده و آدرس ایمیل خود را تایید کنید. در مرحله ثبت‌نام باید یک پیام آماده به ربات را ارسال کنید و سپس در صندوق ورودی نیز پیامی تحت عنوان ثبت‌نام به شما ارسال می‌شود.

 

خرید doge به صورت کاملا رایگان از طریق هدایا در توییتر

یکی دیگر از روش‌های کسب دوج کوین رایگان دریافت هدایای خاص در توییتر است. برای بهره‌برداری از این روش کافی است تا در توییتر عبارت Dodgevoin giveaways را سرچ کنید. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کنیم که این هدایا در ازای انجام برخی کارها در توییتر مانند دنبال کردن صادرکننده و ری‌توییت کردن به افراد اعطا می‌شود. البته ارائه‌دهندگان هدایا برندگان را به شکل کاملا تصادفی انتخاب می‌کنند؛ اما بر خلاف روش‌های فوق تضمین صددرصدی در این روش برای دریافت ارز دوج وجود ندارد.

 

سایت Freecash.com بهترین سایت برای کسب Doge رایگان

یکی دیگر از سایت‌های تحت تکنولوژی GPT سایت Freeecash.com است. همان طور که می‌دانید هوش مصنوعی Chat GPT توسط شرکت Open Al که یکی از مدیران اصلی آن ایلان ماسک است، راه‌اندازی شده است. شما با ثبت‌نام در این سایت و پاسخ به برخی سوالات مطرح شده و تکمیل پیشنهادات باز می‌توانید دوج کوین‌های رایگانی را دریافت کنید. در این سایت مسابقات قهرمانان مطرحی نیز ارائه می‌شود که شما با پیش‌بینی برنده شدن هر کدام می‌توانید Doge Coin رایگان دریافت کنید.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین تا سال 2025

با توجه به رفتار مالی و نوسانات قیمتی ارز دوج کوین بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان مجرب آینده بسیار مطلوبی را برای این ارز تصور می‌کنند. قیمت دوج کوین به احتمال زیادی ممکن است در نیمه دوم سال 2023 به 1.35 تا 1.45 دلار نیز برسد. البته حداقل قیمت پیش‌بینی شده در سال 2023 برای این ارز حدود 1.2 دلار است.

در سال 2025 نیز کارشناسان انتظار دارند قیمت doge نیز در محدوده 1.5 الی 1.96 دلار نیز نوسان کند. البته برخی از کارشناسان معتقدند این ارز مجددا با روند صعودی قیمتی نیز مواجه شده و به 2 دلار نیز خواهد رسید. با توجه به این پیش‌بینی‌ها و پیش‌گویی‌ها اگر تا به حال نسبت به خرید Doge اقدام نکرده‌اید، بهتر است هر چه سریع‌تر مقادیری از این ارز را خریداری کرده و در آینده نیز یک سرمایه‌گذاری پرسود را تجربه کنید.

 

سخن آخر

همان طور که در مقاله "نحوه عملکرد دوج کوین" گفته شد، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ارز دوج کوین امکان دریافت آن به صورت رایگان با انجام برخی کارهای ساده در بستر فضای مجازی و سایت‌های مختلف است. در حقیقت شما تنها با نظر سنجی، به اشتراک‌گذاری پست و همچنین زیرمجموعه‌گیری در سایت‌های رسمی و قانونی چون Freecash.com و همچنین Idle-Empire می‌توانید این ارز را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود این ارز محبوب و پرطرفدار در طی دو سال آتی نیز رشد قیمتی چشمگیری داشته باشد. البته باز هم نمی‌توان به صورت صددرصد قیمت doge را دقیق پیش‌بینی کرد.

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر