|
کدخبر: 286853

منتظر جنگ دوج کوین و شیبا باشید

طبق آمار یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین به نام IntoTheBlock، حدود ۶۳درصد از دارندگان دوج کوین هنوز هم سود می کنند و ۳۵درصد باقی مانده از دارندگان دوج کوین در حال از دست دادن پول هستند.

طبق آمار یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین به نام IntoTheBlock، حدود ۶۳درصد از دارندگان دوج کوین هنوز هم سود می کنند. 35 درصد باقی مانده از دارندگان دوج کوین در حال از دست دادن پول هستند.

در مقایسه، ۴۵٪ از سرمایه گذاران در Shiba Inu سود می کنند، در حالی که فقط ۱٪ در حال شکست هستند، و ۵۴٪ هنوز هم ضرر می کنند، حتی اگر بازار ارزهای دیجیتال اخیراً شروع به بازگشت کرده است. با این حال قیمت شیبا اینو افزایش یافته است.

طی چند ماه گذشته، ارزش هر دو ارز دیجیتال کاهش شدیدی داشته است، اگرچه در گذشته اخیر بهبودهایی حاصل شده است. با توجه به آمار ارائه شده توسط مقایسه کریپتو، عملکرد هر دو ارز دیجیتال در سال گذشته نسبتاً همبسته بوده است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که فوریه خاطره‌ای خوشایند برای سرمایه‌گذاران باقی خواهد ماند، به‌ویژه آن‌هایی که روی ارزهای معروف میم مانند فلوکی، سکه بیبی دوج و شیبا اینو شرط‌بندی می‌کنند. این به این دلیل است که بازار ارزهای دیجیتال در ماه فوریه وارد دریاهای پرالتهاب می‌شود.

بر اساس داده‌های Coinmarketcap، سکه بیبی دوج، اسپین‌آف دوج کوین موجود، در ۷فوریه افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرد و ارزش آن تقریباً ۹.۵۰ درصد افزایش یافت.

اگرچه این رشد از آن زمان تثبیت شده است، اما سکه بیبی دوج همچنان از سایر ارزهای رمزنگاری با مضمون سگ مانند Shiba Inu (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و BoneShibaSwap (BONE) از نظر سود هفتگی عملکرد بهتری داشته است و نسبت به گذشته ۱۱۴درصد افزایش یافته است. هفت روز.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها