|
کدخبر: 118322

هفته دولت؛ تلنگری بزرگ به دولتمردان

حمید زادبوم - رئیس سازمان توسعه تجارت

هفته دولت که گرامی داشت یاد و خاطره دولتمردان جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که با نثار خون خود درخت پرثمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  بارور کردند، تلنگری برای ما اهالی دولت است تا با الگو قرار دادن این بزرگان بتوانیم راه آنان که در راه خدمت به مردم ایران اسلامی جان خود را از دست داده و لقاءالله پیوسته اند را ادامه دهیم.

حمید-زادبوم

اگر ما دولتمردان، این مهم را سرلوحه فعالیت، اقدامات و تصمیم‌ گیری‌ های خود قرار دهیم در نحوه خدمت رسانی به مردم عزیز کشور دقیق‌ تر عمل خواهیم کرد.

دولت جمهوری اسلامی ایران به رغم وجود شدیدترین تحریم ‌های ظالمانه و به تبع آن بروز مشکلات اقتصادی، گام ‌های اثرگذاری در جهت توسعه همه‌ جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

 تحریم‌های ناجوانمردانه که اقتصاد و معیشت مردم شریف ایران را هدف قرار داده، مسئولیت دولتمردان را دوچندان کرده است. عمل به سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی در راستای درونزایی و برونگرایی اقتصاد و تبدیل تهدید تحریم‌ ها و محدودیت در صادرات نفت خام به فرصت جهش تولید و صادرات غیرنفتی مسئولیتی است که همکاران سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور با همدلی و همفکری با سایر دستگاه‌ های تاثیرگذار بر تجارت خارجی به خوبی از عهده آن برآمده‌ اند.

 از همین رو من ضمن تبریک به همه همکاران محترم دولت تدبیر و امید و همچنین عذرخواهی از جامعه صنعتگران و تجار کشور در قبال قصوری که در بخش تجارت از سوی سازمان توسعه تجارت کشور متوجه این قشر بوده است همواره خود را متعهد می دانیم که در خدمت به مردم بزرگ ایران عزیز گام به گام همراه با مسئولینی که روزگاری نه چندان دور به خاطر همین مردم به شهادت رسیدند خدمتی برای مردم ایران اسلامی انجام دهیم.

امید است که جامعه صنعتگران و بازرگانان کشور همواره با روحیه مطالبه‌گری بیشتر، ما را در خدمت رسانی به خود با ظرفیت، کارآیی و اثربخشی بیشتری به کار گیرند.

در پایان ضمن تعزیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، مجددا یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

نویسنده: حمید زادبوم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها