|
کدخبر: 323284

خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول شامل چه مواردی است؟

خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول اقامت در کیش را برای افراد دارای معلولیت لذت‌بخش می‌کند. در این مطلب به اصلی‌ترین خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت اشاره خواهیم کرد.

آن دسته از افرادی که دارای معلولیت هستند و یا در بین دوستان و اعضای خانواده خود فرد معلول دارند، باید برای اقامت در سفر، رزرو هتل‌هایی را در اولویت قرار دهند که شرایط مساعدی برای این افراد فراهم کرده باشند. اگر برای سفر به جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان برنامه‌ریزی می‌کنید و یکی از شرایط ذکر شده را دارید، باید بدانید که هتل مجلل و منحصربه‌فرد ترنج، تمام خدمات و امکانات خود را به‌گونه‌ای فراهم کرده است که هر کسی و با هر شرایطی می‌تواند از آن بهره‌مند شوند. خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول این فرصت را ایجاد کرده است تا این افراد بتوانند در کنار دوستان و اعضای خانواده، اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را بدون هیچ دردسر و یا مشکلی، تجربه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع در کیفیت اقامت شما در طول سفر به این جزیره تماشایی، برخی از مهم‌ترین خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت را بررسی خواهیم کرد.

خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول چیست

فهرست خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول

هتل ترنج، از هتل‌های مجلل و 5 ستاره کیش محسوب می‌شود که طراحی منحصربه‌فرد و مدرنی دارد. با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی لاکچری و متفاوت را در کنار دریای خلیج فارس تجربه کنید که در هیچ کدام از هتل های کیش نمونه آن وجود ندارد. واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش بر روی دریا قرار دارند و با داشتن کف شیشه‌ای و بالکن بزرگ، فرصت تماشای شگفتی‌های دریا را از فاصله نزدیک فراهم کرده‌اند. بخش‌های تفریحی و رفاهی زیادی در هتل ترنج وجود دارند و می‌توانید ساعات حضور در اقامتگاه خود را مفرح و جذاب سپری کنید.

لیست خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت

خبر خوب این است که خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول باعث شده که تمام مهمانان هتل بتوانند به‌صورت یکسان از امکانات و خدمات ویژه آن بهره‌مند شوند. افراد معلول، می‌توانند در این هتل لوکس و خاص، هر آنچه که به آن نیاز دارند را به‌راحتی و بدون دغدغه استفاده کنند و خاطره خوبی از سفر به این جزیره تماشایی را به‌یادگار داشته باشند. با رزرو آنلاین هتل ترنج می‌توانید شرایط اقامتی افراد دارای معلولیت را در این هتل بررسی کرده و مناسب‌ترین واحد اقامتی را انتخاب کنید. برخی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت به شرح زیر است:

وجود واحدهای اقامتی ویژه معلولین در هتل ترنج کیش

اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول شامل وجود اتاق های مخصوص افراد معلول می‌شود که در تجهیز آن‌ها، به راحتی و آسایش افراد دارای معلولیت توجه بسیاری شده است. البته در انتخاب اتاق‌های این هتل، باید به نوع معلولیت همسفر خود نیز توجه داشته باشید؛ به‌عنوان مثال، اکثر افرادی که دارای معلولیت ذهنی هستند از فضاهای تاریک و کوچک هراس دارند، بنابراین باید آن دسته از اتاق‌های هتل ترنج را که دارای فضای بزرگ‌تر و نور بیشتری هستند را انتخاب کنید؛ همچنین در اتاق‌های ویژه معلولین جسمی حرکتی هتل ترنج کیش، در چیدن وسایل اتاق به امکان حرکت این افراد با ویلچر نیز توجه شده است.

واحدهای اقامتی ویژه معلولین؛ یکی از خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول

در سرویس بهداشتی این واحدهای اقامتی، توالت فرنگی و سرویس بهداشتی مخصوص افراد معلول نیز قرار دارد. اگر همچنان درباره شرایط اقامتی افراد معلول در اتاق‌های این هتل تردید دارید، توصیه می‌شود پیش از رزرو آنلاین، حتما بخش توضیحات را به‌خوبی بخوانید و یا با مسئول پذیرش هتل تماس بگیرید.

امکان دسترسی آسان به تمام بخش های هتل ترنج کیش با ویلچر

اکثر افراد دارای معلولیت، برای جابجایی از ویلچر استفاده می‌کنند و مسیر حرکت ویلچر باید مناسب، مسطح و هموار باشد. این درحالی است که برای رفتن به بخش‌های مختلف هتل، ممکن است نیاز باشد که از چند پله بالا یا پایین بروید. خوشبختانه یکی از مهم‌ترین خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت، ایجاد مسیرها و گذرگاه‌هایی (مثلا رمپ و آسانسور مخصوص) برای عبور ویلچر است که افراد معلول می‌توانند به‌راحتی از آن‌ها عبور کنند و به هر قسمت از هتل که دوست دارند، بروند.

هتل ترنج کیش، در طراحی فضای داخلی خود به راحتی تمام مهمانان خود توجه داشته است؛ به این شکل افراد معلول می‌توانند از گشت‌وگذار در زیباترین هتل ایران و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی آن، لذت ببرند. ناگفته نماند که خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول به همسفران این افراد نیز فرصت لذت بردن از سفر را با وجود دردسرهای مراقبتی کمتر، می‌دهد.

وجود درهای ورودی و خروجی ویژه معلولین در هتل ترنج کیش

در کنار دیگر خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت، باید به وجود درهای ورودی و خروجی که برای رفت‌وآمد این افراد درنظر گرفته شده است نیز توجه داشته باشید؛ چراکه این افراد در استفاده از درهای کارتی و کلیدی با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهند شد؛ به همین خاطر شاهد وجود درهای کشویی برای معلولین، به‌منظور رفت‌وآمد به بخش‌های مختلف هتل ترنج هستیم که راحتی آن‌ها را سبب شده است. البته باید بدانید که سیستم باز و بسته شدن این درها، با اثر انگشت فرد است؛ به این شکل، افراد معلول می‌توانند به‌صورت مستقل و بدون نیاز به همراه، از تفریح و خوش‌گذرانی در خاص‌ترین هتل جزیره کیش لذت ببرند.

رزرو هتل های کیش با امکانات فوق العاده و متنوع

همان‌طور که اشاره شد، خدمات و شرایط اقامتی هتل ترنج برای افراد معلول بسیار ایده‌آل و مناسب است. اما از آنجایی که هزینه‌های اقامت در این هتل مجلل زیاد است و به بودجه قابل توجهی نیاز دارد، بدون شک همه افراد نمی‌توانند فرصت حضور در این هتل را در سفر به کیش تجربه کنند؛ بنابراین اگر یکی از همسفران شما دارای شرایط خاصی است که به امکانات و خدمات ویژه‌تری نیاز دارد، باید هنگام رزرو هتل‌های کیش این فاکتور را درنظر بگیرید. با ررزو آنلاین هتل کیش می‌توانید تمام امکانات و خدماتی که برای شما و یا افراد دارای معلولیت فراهم شده است را بررسی کنید و در بین گزینه‌های متنوع و بی‌شمار، بهترین اقامتگاه را برای خودتان و همسفران‌تان درنظر بگیرید.

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی خدمات هتل ترنج کیش برای افراد معلول پرداختیم تا آن دسته از افرادی که معلول هستند و یا در بین همسفران خود فردی با شرایط خاص حضور دارد، بتوانند بهترین و خاطره‌انگیزترین اقامت خود را در سفر به این جزیره شگفت‌انگیز تجربه کنند. هتل ترنج از هتل‌های 5 ستاره و مجلل در کیش محسوب می‌شود و نباید فرصت حضور در این مجموعه بی‌نظیر را از دست بدهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها