|
کدخبر: 314520

مزیت ها و معایب هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران در گذشته با نام رویال گاردن شناخته می‌شد. این هتل در زمان تاسیس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقامتی ایران به ‌شمار می‌آمد و با تجربه‌ای که دارد امروز نیز توانسته از نظر ارائه خدمات رفاهی عالی و جذب گردشگران مختلف، به بهترین شکل عمل کند.

گردشگری مزیت ها و معایب هتل پارسیان انقلاب تهران

انتخاب و رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران که یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره پایتخت است می‌تواند به شما در داشتن اقامتی راحت کمک کند. به همین دلیل نیز آشنایی با مزایای آن اهمیت زیادی دارد. اما منظور از معایب این مجموعه اقامتی چیست؟

شاید هزینه بالا برای اقامت در هتل پارسیان انقلاب را بتوان تنها عیب آن دانست. البته باید گفت نسبت به سایر مجموعه‌های اقامتی گروه پارسیان مانند استقلال و آزادی این مجموعه از هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار است. در ادامه با امکانات این هتل و راهکاری که بتوان با کم‌ترین هزینه در آن اقامت داشت آشنا می‌شویم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان در سال ۱۳۵۶ با مساحت ۶۰۰۰ متر در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر تهران ساخته شد. این مجموعه در سال‌های فعالیت خود طولانی توانست تجربه‌های بی‌نظیری به‌دست بیاورد و با آگاهی کامل از نیاز مسافران، بهترین خدمات را به آن‌ها را ارائه دهد.

یکی از ویژگی‌های مهم این هتل نزدیکی آن به زیباترین خیابان پایتخت یعنی ولیعصر است. با اقامت در هتل پارسیان انقلاب می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی وارد این خیابان شوید و از فضای زیبای آن لذت ببرید. ضمن اینکه دسترسی به منطقه‌های مختلف تهران و جاذبه‌های گردشگری از این مسیر بسیار راحت خواهد بود.

این هتل دارای ۱۸ طبقه است که البته ۲ طبقه آن منفی بوده و برای انبار و پارکینگ از آن‌ها استفاده می‌شود. در سایر طبقات نیز ۲۴۸ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌هایی با امکانات کامل وجود دارد تا افراد بتوانند تجربه یک سفر ایده‌آل را به‌ دست بیاورند.

از ویژگی‌های مهم هتل پارسیان انقلاب که توجه گردشگران را به‌ خود جلب کرده هزینه اقامت پایین‌تر در آن نسبت به سایر هتل‌های تاسیس ‌شده توسط گروه پارسیان است. در واقع هزینه اقامت در آن نسبت به خدماتی که دارد کاملا مقرون‌به‌صرفه است.

هتل-پارسیان۱

بررسی امکانات رفاهی هتل پارسیان انقلاب تهران

گروه پارسیان همواره در تلاش است بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه دهد تا یک تجربه عالی از سفر خود به پایتخت کسب کنند. این امکانات در هتل‌های ۵ ستاره معمولا با هزینه بالایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند درصورتی‌که با انتخاب این مجموعه می‌توانید با کم‌ترین هزینه از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید. این مورد را می‌توان مهم‌ترین مزیت مجموعه اقامتی پارسیان انقلاب دانست.

از مهم‌ترین امکانات هتل پارسیان انقلاب تهران می‌توان به بهره‌مندی از سالن بدنسازی، استخر روباز، کافی‌شاپ، آرایشگاه، مرکز خرید، کتاب‌فروشی، مرکز صنایع‌دستی، قنادی، نمازخانه، خدمات معلولین و مطب خدمات پزشکی اشاره کرد.

به‌طورکلی باید گفت اگر نمی‌خواهید در طول اقامت خیلی از هتل خارج شوید؛ اما نگران سر رفتن حوصله خود هستید، باید بگوییم هتل پارسیان انقلاب تمامی امکانات را برای راحتی و آسایش شما فراهم کرده تا فقط در مواقع ضروری از ساختمان خارج شوید.

هتل-پارسیان۲

خدمات هتل انقلاب پارسیان

حال که با امکانات کلی هتل انقلاب آشنا شدیم بهتر است خدمات متنوع این هتل را در بخش‌های مختلف مانند لابی و اتاق‌ها بررسی کنیم تا تصمیم‌گیری در خصوص رزرو آن آسان‌تر شود.

از این خدمات باید به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه‌مطبوع، سیستم اعلام حریق، خشک‌شویی، اینترنت محدود در لابی، اتاق چمدان، جکوزی، سونا، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، مبلمان، روم ‌سرویس، ماهواره، جعبه کمک‌های اولیه، تبدیل ارز، فتوکپی، اتاق بازی، اتاق سیگار و خدمات نگهداری از کودک اشاره کرد.

این موارد تنها بخشی از خدمات هتل پارسیان انقلاب به ‌شمار می‌آیند؛ اما آنچه که توجه بسیاری از دوستداران غذا را به این مجموعه جلب کرده وجود ۳ رستوران در هتل است که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

معرفی رستوران های هتل پارسیان انقلاب

اینکه هتلی بتواند از طریق یک رستوران رضایت تمام افراد را در زمینه غذا جلب کند، کار دشواری است. ازاین‌رو در مجموعه پارسیان انقلاب ۳ رستوران تاسیس شده تا همه گردشگران بتوانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. این ویژگی دیگر مزیت هتل به ‌شمار می‌آید.

رستوران پارسه مهم‌ترین سالن برای غذاخوری در این مجموعه است که می‌تواند پذیرای ۱۲۰ نفر باشد. در این رستوران غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. در طبقه ۱۶ هتل نیز سالن گردان تاسیس شده و ظرفیتی ۱۸۰ نفری دارد.

در رستوران گردان می‌توانید انواع غذای لذیذ ایرانی را با چشم‌اندازی زیبا که همواره در حال تغییر است میل کنید. رستوران دیگر نیز نارون نام دارد که روباز است و برای صرف غذا در هوایی مطبوع بهترین گزینه به‌ شمار می‌آید.

موقعیت مکانی هتل پارسیان انقلاب

یکی از مزیت‌های اقامت در هتل پارسیان موقعیت مکانی مناسب آن است. ساختمان این مجموعه در خیابان طالقانی قرار دارد و مسافران برای رسیدن به خیابان ولیعصر تنها باید ۵ دقیقه پیاده‌روی کنند. ازاین‌رو با اقامت در این هتل می‌توانید خیلی راحت خود را به جاذبه‌های گردشگری مختلف برسانید و از وقت خود بهترین استفاده را داشته باشید.

این دسترسی راحت می‌تواند هزینه‌های تردد در تهران را تا حد زیادی کم کند. پس برای اقامت خود می‌توانید هتل پارسیان انقلاب را رزرو کنید. اما چگونه می‌توان تنها عیب آن که هزینه نسبتا بالا است را برطرف کرد؟

رزرو هتل پارسیان انقلاب از فلای تودی

فلای تودی به شما کمک می‌کند هرکدام از واحدهای اقامتی این مجموعه پر از امکانات را که خواستید با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. این سامانه همچنین امکان بررسی خدمات و امکانات دیگر هتل‌های داخلی و خارجی را برای شما فراهم می‌کند.

به‌طورکلی با فلای تودی می‌توانید بیش از یک‌ونیم میلیون هتل داخلی و خارجی را مشاهده و بهترین آن‌ها را رزرو کنید. همچنین این مجموعه امکانِ داشتن سفر هوایی مقرون‌به‌صرفه به مقصد داخل یا خارج را برای شما فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

هتل پارسیان انقلاب که متعلق به مجموعه پارسیان است بهترین امکانات و خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد. تنها عیب این هتل را می‌توان هزینه بالای اقامت در آن دانست که با مراجعه به فلای توی و رزرو از طریق این سامانه می‌توانید این عیب را نیز از بین ببرید تا بهترین اقامت را در پایتخت داشته باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها