|
کدخبر: 314395

تامین پروازها به عهده سازمان گردشگری است/فرودگاه مجهز عامل جذب توریست

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌های کشور، با اظهار اینکه مسئولیت تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری هر استان است، اعلام کرد: هدف اصلی فرودگاه‌های کشور، توسعه و ساختاردهی آن‌هاست.

گردشگری تامین پروازها به عهده سازمان گردشگری است/فرودگاه مجهز عامل جذب توریست

 محمدحسین آجیلیان بیان کرد: تامین پروازها وظیفه مدیر فرودگاه نیست و تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری لرستان است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور با بیان اینکه تداوم پروازها بر عهده سازمان گردشگری هر استانی است، گفت: توسعه و ساخت فرودگاه ها هدف عمده فرودگاه های کشور است.

 محمدحسین آجیلیان در جلسه تودیع و معارفه مدیران فرودگاه شهدای خرم آباد که در سالن آمفی تئاتر این فرودگاه برگزار شد، با بیان اینکه جابجایی در همه امور، امری عادی و طبیعی است، اظهار کرد: فرودگاه یک مجموعه تخصصی است و عامل توسعه در هر منطقه محسوب می شود.

وی افزود: فرودگاه عامل توسعه شهر و صنعت گردشگری است و از طرفی سفرهای هوایی، سریع، ایمن و مطمئن است و هدف شرکت فرودگاه های کشور نیز مهیا کردن همین بستر است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور مدیریت را نوعی دوی امدادی برشمرد و گفت: توسعه و ساخت فرودگاه ها هدف عمده فرودگاه های کشور است.

وی با اشاره به اینکه هر مدیر فرودگاهی موظف به سرویس پروازهاست و چنانچه شرکت های هواپیمایی تقاضا پرواز داشته باشد باید بپذیرد، اظهار کرد: تنها توسعه فرودگاه مدنظر ما نیست و با انجام پروازها قطعا شاخص ها نیز افزایش می یابد.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه های کشور افزود: در فرودگاه خرم آباد توسعه "لندسایت" و "ایرسایت" متناسب با هم هستند.

 در این مراسم از زحمات علی کاملی مدیر قبلی با اهدای لوح تقدیر و امیرعباس نظری زاده به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای خرم آباد منصوب شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها