|
کدخبر: 314261

شرکت تاو آویژه پارس

افراد مهم و برجسته نیاز به داشتن سفری آرام، بی‌دغدغه و راحت دارند. برای برآورده‌شدن این نیازها باید یک سری خدمات بیشتر از دیگر افراد دریافت نمایند. سرویس CIP دقیقاً برای همچنین اشخاصی به وجود آمده و یک سری امکانات و خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهد که سفر را برای آن‌ها آسان و لذت‌بخش می‌کند.

 معرفی سرویس CIP فرودگاه - تاو آویژه پارس

  خدمات فرودگاهی CIP (Commercially Important Person) یک سرویس ویژه به شمار می‌رود که در فرودگاه‌های سراسر جهان ارائه می‌شود تا تجربه سفری بی‌نظیر و مجلل را برای افراد برجسته، افراد مشهور، مدیران تجاری و VIP فراهم کند. این سرویس انحصاری باهدف افزایش آسایش، راحتی و حریم خصوصی این مسافران محترم در طول سفرشان انجام می‌شود.

  این سرویس فرودگاه حتی قبل از رسیدن مسافران به فرودگاه آغاز می‌شود. کارکنان اختصاص‌داده‌شده برای کمک به ترتیبات قبل از پرواز مانند تهیه بلیت، حمل چمدان، و روش‌های مهاجرت منصوب می‌شوند. این فرایند ورود بدون دردسر را تضمین می‌کند و زمان انتظار را برای مسافران به حداقل می‌رساند. شرکت تاو آویژه پارس یکی از مجموعه‌های بسیار حرفه‌ای است که می‌توانید از آن‌ها این خدمات را دریافت نمایید.

  به‌محض ورود به فرودگاه، مسافران CIP توسط یک دربان شخصی که آنها را از طریق ورودی جداگانه به‌دوراز جمعیت معمولی راهنمایی می‌کند، استقبال می‌شود. این ورودی منحصربه‌فرد امکان ورود و خروج بی‌دردسر از محوطه فرودگاه را فراهم می‌کند. دربان به حمل چمدان‌ها کمک کرده و مسافران را از طریق بررسی‌های امنیتی و روش‌های مهاجرت اسکورت می‌کند.

  یکی از ویژگی‌های کلیدی سرویس CIP فرودگاه دسترسی به سالن‌های مجلل مجهز به امکانات روز است. این سالن‌ها محیطی آرام را فراهم می‌کنند که مسافران می‌توانند قبل از پرواز خود استراحت کنند یا در خلوت کارهای شخصی خود را پیش ببرند. شرکت تاو آویژه پارس در حوزه ارائه سرویس CIP سال‌ها تجربه دارد و متنوع‌ترین خدمات و جامع‌ترین امکانات را در اختیار میزبان خود قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید سفری مجلل و بی‌دردسر را تجربه کنید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

  مسافران CIP علاوه بر دسترسی به سالن، از امتیازات اولویت پرواز نیز برخوردار هستند. آنها در طول مراحل سوارشدن به هواپیما برای اطمینان از انتقال بدون معطلی از سالن به هواپیما، رفتار ترجیحی دارند. این هر گونه زمان انتظار غیرضروری یا ناراحتی را از بین می‌برد.

  در طول ترانزیت یا توقف، مسافران CIP به سالن‌های حمل‌ونقل اختصاصی دسترسی دارند که در آن می‌توانند در بین پروازها سرحال شوند یا استراحت کنند. این سالن‌ها امکانات محل استراحت و نوشیدنی را برای اطمینان از حداکثر راحتی در طول سفرهای طولانی ارائه می‌دهند.

  خدمات اصلی سرویس CIP

  خدمات CIP فرودگاه، از جمله خدمات خوش آمد گویی، فست ترک و بیزینس لانژ، برای بهبود تجربه سفر برای مسافران با ارائه راحتی، آسایش و کارایی طراحی شده‌اند. هر سرویس دارای مزایا و امکانات منحصربه‌فردی است که نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌کند. در این بخش، ما هر سرویس را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

  خدمات خوش آمد گویی

  سرویس استقبال اولین نقطه تماس مسافران در بدو ورود به فرودگاه به شمار می‌رود. این معمولاً توسط یک تیم اختصاصی از کارکنان ارائه می‌شود که در ورودی هواپیما یا ورودی ترمینال از مسافران استقبال می‌کنند. هدف اصلی این سرویس اطمینان از انتقال آرام از هواپیما به امکانات فرودگاهی است.

  خدمات خوش آمد گویی شامل کمک به مهاجرت و رویه‌های گمرکی، جابه‌جایی چمدان‌ها، و اسکورت مسافران به حمل‌ونقل یا پروازهای اتصال است. کارکنان در مورد رویه‌های فرودگاه آگاه هستند و می‌توانند با ارائه راهنمایی و پشتیبانی به تسریع روند کمک کنند.

  این سرویس به‌ویژه برای مسافرانی که برای اولین‌بار سفر می‌کنند یا کسانی که با چیدمان فرودگاه آشنایی ندارند مفید است. با به‌حداقل‌رساندن صف‌ها و ساده‌کردن تشریفات در زمان صرفه‌جویی می‌شود. مسافران با دانستن اینکه در طول سفر خود از کمک شخصی برخوردار هستند، می‌توانند احساس اطمینان کنند. شرکت تاو آویژه پارس در ارائه این دست از خدمات بسیار عالی عمل می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها است.

  فست ترک

  خدمات فست ترک برای تسریع در روندهای امنیتی و مهاجرت در فرودگاه طراحی شده است. مسافرانی که این سرویس را انتخاب می‌کنند می‌توانند صف‌های طولانی را دور بزنند و از تجربه‌ای بی‌دردسر لذت ببرند.

  به‌محض ورود به فرودگاه، کارکنان سریع‌تر با مسافران در نقاط تعیین‌شده (مثلاً باجه‌های مهاجرت) ملاقات می‌کنند و آنها را از طریق خطوط اختصاصی یا کانال‌های ویژه راهنمایی می‌کنند. این به مسافران این امکان را می‌دهد که از منتظر ماندن در صف سایر مسافران خودداری نمایند و در وقت ارزشمند خود صرفه‌جویی کنند.

  خدمات فست ترک به رویه‌های خروج نیز گسترش می‌یابد، جایی که کارکنان به مسافران در چک - این، غربالگری امنیتی، و مجوز مهاجرت کمک می‌کنند. با استفاده از خطوط مجزا یا شمارنده‌های اختصاصی، مسافران می‌توانند مناطق شلوغی را که معمولاً در فرایندهای استاندارد تجربه می‌شوند دور بزنند.

  این سرویس به‌ویژه در بین مسافران تجاری یا افرادی با برنامه‌های فشرده که باید بازده زمانی خود را در فرودگاه‌ها به کوتاه کنند، محبوب است. این یک تجربه یکپارچه از ورود تا خروج را فراهم می‌کند و درعین‌حال استرس مرتبط با صف‌های طولانی را به حداقل می‌رساند. شرکت تاو آویژه پارس تجربه زیادی در این حوزه دارد و یکی از بهترین سرویس‌دهندگان فعال در کشور ما به‌حساب می‌آید.

  بیزینس لانژ

 سالن‌های تجاری مناطق انحصاری در داخل فرودگاه‌ها هستند که طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای مسافرانی که به دنبال آسایش، آرامش یا بهره‌وری در طول انتظار خود قبل از سوارشدن به پرواز هستند، ارائه می‌دهند.   این سالن‌ها ترتیبات نشستن راحت، نوشیدنی‌های رایگان (شامل غذا و نوشیدنی)، دسترسی به Wi-Fi، ایستگاه‌های کاری مجهز به ایستگاه شارژ، روزنامه/مجلات/کتاب برای مطالعه و اغلب محیطی آرام‌تر از ترمینال‌های شلوغ را ارائه می‌کنند.

 سالن‌های تجاری معمولاً از طریق راه‌های مختلفی مانند برنامه‌های وفاداری خطوط هوایی یا گزینه‌های دسترسی پولی برای خرید در محل یا از قبل قابل‌دسترسی هستند. آنها فضایی آرام را در میان فرودگاه‌های شلوغ ارائه می‌دهند که مسافران می‌توانند قبل از پرواز خود استراحت کنند. مسافران تجاری اغلب این سالن‌ها را بسیار مفید می‌دانند، زیرا محیطی ایده‌آل برای رسیدن به کار یا آماده‌شدن برای جلسات و درعین‌حال لذت‌بردن از خدمات ممتاز متناسب با نیازهایشان فراهم می‌کنند.

  شرکت تاو آویژه پارس که توسط نفر از افراد بسیار باتجربه در زمینه پرسه‌های فرودگاهی یعنی آقایان حامد احتسابی و مجید باقری جبلی اداره می‌شود. دانش و تجربه بالای این افراد در این زمینه باعث شده آن‌ها به‌خوبی نیاز مسافران را درک کنند و متنوع‌ترین و جامع‌ترین خدمات را ارائه دهند. در نتیجه، خدمات CIP فرودگاه مانند خدمات خوش آمد گویی، فست‌ترک و بیزینس لانژ باهدف افزایش تجربه کلی سفر با ارائه راحتی، کارایی و آسایش است. دریافت کمک شخصی در بدو ورود از طریق خدمات خوشامدگویی یا دورزدن صف‌ها با خدمات فست‌ترک یا لذت‌بردن از امکانات رفاهی ممتاز در سالن‌های تجاری، نیازهای مختلف مسافران را برآورده می‌کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها