|
کدخبر: 314211

بیمه تکمیلی/هنرمندان/صنایع دستی

هنرمندان صنایع دستی این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار میگیرند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع دستی این استان برای اولین بار اجرا می شود.

گردشگری هنرمندان صنایع دستی این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار میگیرند

کاظم حسین‌زاده با اشاره به اینکه هنرمندانی که تمایل دارند بیمه تکمیلی شوند باید در ابتدا دارای بیمه‌گر پایه باشند، اظهار کرد: این طرح در راستای انعقاد تفاهم‌نامه معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با بیمه البرز اجرا می‌شود.

 معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: هنرمندان متقاضی در کرمان به معاونت صنایع‌دستی این استان و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

او بیان کرد: هنرمندانی که از این بیمه استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیمه خودرو، شخص ثالث، بدنه و حوادث نیز به‌صورت اقساط و با تخفیف بهره‌مند شوند.

 حسین‌زاده ادامه داد: ۷۰ هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در ۱۰۰ رشته این حوزه در استان کرمان به‌صورت انفرادی و کارگاهی مشغول به فعالیت هستند.

 او خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی از اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان است که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌ایم.

 

منبع: میراث فرهنگی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها