|
کدخبر: 313219

درباره بهترین تورهای ماه عسل کیش بیشتر بدانید

ماه عسل، از خاطره‌انگیزترین و خاص‌ترین سفرهایی است که هر زوج جوان، بعد از ازدواج تجربه می‌کنند. این سفر، باید به بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات زندگی عروس و دامادها تبدیل شود؛ در این میان تور ماه عسل کیش، با امکانات خاص، بهترین گزینه در ایران محسوب می‌شود. اگر قصد دارید ماه عسل خود را به شکلی متفاوت سپری کنید، بهتر است تور هانی مون کیش را در اولویت قرار دهید. وجود فضاهای ساحلی، اتاق‌های ویژه ماه عسل در بهترین هتل های کیش، امکانات تفریحی لاکچری و منحصربه‌فرد و غیره بهترین فضا را برای خوش‌گذرانی و ثبت تصاویر بی‌نظیر فراهم می‌کند. برای آشنایی با امکانات و قیمت تور ماه عسل کیش، در ادامه مطلب با همراه باشید.

گردشگری

 

بهترین زمان برای خرید تور ماه عسل کیش

اگر قصد دارید برای تجربه ماه عسلی ناب و آرامش‌بخش، به جزیره کیش واقع در استان هرمزگان بروید، بهتر است بهترین زمان را برای خرید تور هانی مون در نظر بگیرید. اگر قصد دارید بلافاصله بعد از عروسی برای رزرو تور کیش برای ماه عسل، اقدام کنید، تعیین بهترین زمان به تاریخ مراسم ازدواج شما بستگی دارد؛ اما اگر به دنبال بهترین زمان برای خرید تورهای ماه عسل کیش هستید، باید بدانید که تعطیلات و ایام نورزو، جزیره کیش مملو از گردشگر بوده و قیمت تورها نیز در بالاترین حد است. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند ماه عسلی متفاوت و در عین حال اقتصادی و خوش قیمت داشته باشند، تورهای هانی مون کیش که در خرداد ماه و همچنین اوایل پاییز برگزار می‌شوند، بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه به شمار می‌آیند.

بهترین هتل ها برای ماه عسل در کیش

ماه عسل در کیش، می‌تواند به بهترین و رمانتیک‌ترین خاطره دونفره شما تبدیل شود. ررزو بهترین هتل های کیش که به زوج‌های جوان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند، به شما در تجربه لحظاتی شاد و مهیج کمک می‌کند. باید بدانید که تورهای گردشگری برای ماه عسل، با هتل‌های مختلفی همکاری دارند؛ این امر باعث استفاده از تخفیفات و مزایای بیشتر برای مسافران نیز می‌شود. برخی از هتل های کیش که برای ماه عسل بسیار مناسب هستند را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

گردشگری1

هتل مارینا پارک کیش

 دکوراسیون زیبا و متفاوت اتاق‌های ماه عسل هتل ۵ ستاره مارینا پارک، برای زوج‌های خوش سلیقه و خاص پسند، بسیار مناسب است. هنگام ورود به اتاق، شاهد تزئینات و گل‌آرایی تخت و کفپوش خواهید بود؛ همچنین در اتاق‌های هانی مون این هتل، جکوزی و وان وجود دارد که فضا و حال‌وهوای رمانتیکی ایجاد کرده است. با رزرو اتاق ماه عسل مارینا پارک کیش، می‌توانید از امکانات این پکیج برای تجربه لحظاتی عاشقانه و رویایی استفاده کنید. برخی از امکانات پکیج ماه عسل مارینا پارک کیش، عبارتنداز: استقبال ویژه از فرودگاه به سمت هتل، تزئینات اتاق برای ماه عسل، اقامت در اتاق‌های دارای جکوزی با منظره رو به دریا، سرو صبحانه در اتاق، ماساژ تایلندی و استفاده اختصاصی از سونا، جکوزی و استخر خانوادگی هتل (فقط یک بار).

هتل داریوش کیش

 اگر دوست دارید، این روزهای شیرین و خاطره‌انگیز را در هتل داریوش سپری کنید، باید تور ماه عسل کیش را انتخاب کنید که امکان اقامت در هتل داریوش را برای شما فراهم می‌کند. اتاق‌های ماه عسل این هتل مجلل و شیک، از تنوع زیادی برخوردارند که مطابق سلیقه خود می‌توانید، بهترین و مناسب‌ترین فضا را انتخاب کنید. اقامت در اتاق‌هایی با دکوراسیون و تزئینات ویژه عروس و داماد که رو به دریا و جنگل است، بهترین و ناب‌ترین خاطرات را برای شما رقم می‌زند. برخی از امکانات و خدمات ویژه ماه عسل در هتل داریوش کیش شامل مواردی همچون ماساژ تایلندی، قایق سواری، بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و ناهار رایگان است.

 

گردگشری2

هتل ترنج کیش

در صورتی که دغدغه قیمت تور ماه عسل کیش را ندارید، پیشنهاد ما این است که در یکی از اتاق‌های ماه عسل ترنج کیش، روزهای شیرین بعد از ازدواج خود را آغاز کنید. فضایی دنج، زیبا و آرامش بخش، بهترین شرایط برای سپری کردن ماه عسلی به یادماندنی است. اتاق‌های کف شیشه‌ای هتل ترنج که امکان تماشای زندگی آبزیان دریایی را به صورت طبیعی فراهم می‌کنند، این روزها را برایتان رویایی‌تر و شگفت‌انگیزتر خواهند کرد. برخی از امکانات و خدمات هتل ترنج برای تازه عروس و دامادها به شرح زیر است:

  • طراحی خاص هانی‌ مون
  • تخت سفید با گل‌آرایی سرخ
  • نور ملایم فضا
  • چیدمان رویایی
  • استخر
  • ماساژ
  • آتلیه عکاسی اختصاصی

هزینه تور ماه عسل کیش چقدر است؟

بسیاری از افرادی که قصد رزرو تور هانی مون کیش را دارند، تمایل دارند روزهای خاص و متفاوتی را در کنار همسر خود سپری کنند. هزینه تورهای ماه عسل کیش، اصلی‌ترین دغدغه کسانی است که به دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه و خوش قیمت هستند. به یاد داشته باشید که تورهای کیش که در تعطیلات و آخر هفته‌ها برگزار می‌شوند، گران‌تر از تورهای اول هفته هستند؛ همچنین قیمت تور ماه عسل کیش در تعطیلات نوروز و زمستان از باقی ایام سال بیشتر است؛ ازاین‌رو می‌توانید برنامه‌ریزی هانی مون خود را به مقصد کیش برای ایام کم تردد و ارزان این جزیره، در نظر بگیرید.

خرید تور کیش برای تجربه ماه عسلی رویایی

برای خرید تور ماه عسل کیش، می‌توانید به سایت‌های معتبر در زمینه معرفی تورهای گردشگری کیش مراجعه کنید و با رزرو آنلاین بهترین و مناسب‌ترین تور، ماه عسلی رویایی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برای خرید تور کیش، بهتر است ابتدا قیمت و امکانات تورها را بررسی کرده و با توجه به بودجه و اولویت‌های خود برای ررزو اقدام کنید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل 3 ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

سفری مفرح و خاطره انگیز با رزرو تور اقامت24

همانطور که گفته شد، در صورتی که برای گذران تعطیلات، ماه عسل و اوقات فراغت خود، قصد سفر با تورهای گردشگری را دارید، بهتر است به سایت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه معرفی و فروش تورهای گردشگری مراجعه کنید. رزرو تور اقامت24 این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با بررسی و مقایسه تورهای مختلف از نظر قیمت، امکانات و خدمات بهترین سفر را با مناسب‌ترین هزینه، در کنار دوستان یا اعضای خانواده خود بگذرانید. رزرو آنلاین تور از سامانه اقامت۲۴، راحت‌ترین و امن‌ترین روش برای بررسی و خرید تورهای گردشگری مفرح، مهیج و مجهز است.

سخن پایانی

ماه عسل، بهترین و مهم‌ترین روزهای زندگی هر زوجی محسوب می‌شود که باید خاطره آن به زیباترین و خاص‌ترین شکل ممکن ثبت شود. تور ماه عسل کیش، یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای تجربه روزهایی رویایی و شیرین بعد از ازدواج، در نظر داشته باشید. در صورتی که قیمت تور ماه عسل کیش، برای شما به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است، باید بدانید که تور هانی مون کیش از تنوع بالایی برخوردار است که هر نوع بودجه و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ
  • شهرزاد ارسالی در

    سلام
    من تعریف هتل مارینا پارک کیش رو برای ماه عسل شنیدم، اما الان واقعا ن میدونم هتل داریوش برای ماه عسل بهتره یا هتل مارینا پارک کیش؟ شما کدوم یکی رو پیش نهاد میکنین؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها