|
کدخبر: 311174

سفر به کویر مصر و اقامت یک شب در نائین+ جدول هزینه

شاید برایتان عجیب باشد که مصر نام کویری در ایران است و یکی از نقاط زیبا و تماشایی ایران با رمل‌ های زرد رنگ و درخشان به‌ شمار می‌ رود. لمس ماسه‌ ها در کویر مصر زیر پاهایتان، در حالی‌ که کفش‌ هایتان را در آورده‌ اید، می‌ تواند بسیار دلچسب و آرامش‌ بخش باشد. شب‌ های خنک و فرح‌ بخش کویر مصر تجربه‌ ای متفاوت برایتان رقم می‌ زند. تفریحات کویری از جاذبه‌ های دیگر در کویر مصر است.

گردشگری سفر به کویر مصر و اقامت یک شب در نائین+ جدول هزینه

کویر مصر در نزدیکی روستایی به همین نام در ۵۵ کیلومتری خور، در میانه راه دامغان به نائین و اصفهان واقع شده است.برای رفتن به مکان از تهران ما پیشنهاد اقامت یک شب در شهر نایین را داریم.

نایین شهری کویری است و روی زمینی صاف واقع‌شده است. ارتفاع نایین از سطح دریا برابر با ۱۵۸۰ متر است. نایین از جنوب غربی به رشته‌کوه «کوه سر» با ارتفاع ۲۳۳۰ متر منتهی می‌شود که به‌عنوان بلندترین رشته‌کوه منطقه شناخته‌شده است. همچنین در جنوب غربی نایین، کوه‌های پرویز و بنوید واقع‌شده‌اند. بنا بر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت شهرستان نایین در سال ۱۳۸۵ برابر با ۵۵ هزار نفر اعلام شد. مسیر سفر از تهران، قم، کاشان، نایین، اردکان، چوپانان، چاه‌ملک، فرخی، کویر مصر است. در انتها جدولی از هزینه اقامت یک شب در نایین را آورده ایم؛

نایین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها