|
کدخبر: 295876

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

کانادا از دیرباز مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان بوده است و ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

انتخاب بهترین شهر برای ایرانیان در کانادا می تواند کاری دشوار باشد، چرا که فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شود. در این این مقاله چالش‌های یافتن بهترین شهر کانادا برای ایرانیان و مزایای اقامت در کانادا را  بررسی می‌کنیم وهمچنین درباره ۳ شهر مورد علاقه­ی مهاجران هم مطالبی را ارائه می­دهیم. اما بهترین شهرهای کانادا برای زندگی کدام اند؟

کانادا

شرایط شناسایی بهترین شهر برای ایرانیان

برای شناسایی بهترین شهر کانادا برای ایرانیان باید چند نکته را در نظر گرفت. اولاً، مهاجران ایرانی باید جمعیت شهر و همچنین هزینه زندگی، بازار کار و سطح ایمنی را در نظر بگیرند.

ثانیاً، اگر آنها قصد دارند طولانی مدت در کانادا بمانند، بررسی میزان دسترسی به امکانات آموزشی و مراقبت های بهداشتی و منابع فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

کشف محیط ایده آل ایرانی­ها در کانادا

شهرهای متعددی در کانادا وجود دارد که به ویژه برای مهاجران ایرانی مناسب هستند. از نظر اندازه و جمعیت، اتاواْ، ونکوور و برینگتون گزینه‌های عالی هستند.

چالش­های زندگی در کانادا برای یک ایرانی

بزرگترین چالش برای مهاجران ایرانی ممکن است سازگاری با فرهنگ و سبک زندگی جدید در کانادا باشد. برای مهاجران ایرانی بهتر است که با غذاهای کانادایی، آداب و رسوم، قوانین و زبان رایج این کشور آشنا شوند.

از پنجره‌ای به دنیای تحصیل در کانادا با ویزای تحصیلی کانادا نگاهی بیاندازید.

قصران گروپ، به عنوان یک موسسه مهاجرتی برجسته، شما را در این سفر معنوی همراهی می‌کند. با اشاره به چندین شهر مناسب در کانادا که امکانات بی‌نظیری برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان ارائه می‌دهند، این فرصت زندگی جدید را به شما معرفی خواهیم کرد. با مزایای بی‌شماری که این مهاجرت دارد، از هیچ چیز دست بر ندارید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، مشاوران حرفه‌ای قصران گروپ با شماره تماس ۲۲۱۱۸۰۸۵، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. کانادا و ویزای تحصیلی او را انتظار می‌کشد!

۱- اتاوا

 اتاوا که زمانی به نام Bytown شناخته می شد در سال 1855 به "اتاوا" تغییر نام داد و از آن زمان به قطب سیاسی و فناوری کانادا تبدیل شده است.

اتاوا شهر مورد علاقه مهاجران است. این شهر دائماً از نظر کیفیت زندگی و پاکیزگی نمره بالایی دریافت می کند و اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در جهان انتخاب می­شود.

اتاوا شهری پرجنب‌وجوش همراه با معماری چشم نواز است. جوانان زیادی از سراسر دنیا توسط دو دانشگاه اتاوا و دانشگاه کارلتون، به شهر جذب می شوند.

کانادا1

اتاوا کمتر از 1 میلیون نفر را در خود جای داده است، اما با سرمایه‌گذاری جدید و انگیزه مهاجر پذیری کانادا پیش‌بینی می­شود که جمعیت اتاوا درآینده 3 درصد افزایش یابد.

شهر اتاوا چهار فصل را در طول سال دارد که مناظر طبیعی چهار فصل را به زیبا ترین شکل می­توان  در این شهر دید.

زمستان های شهر سرد و به طرز خیره کننده ای روشن است و بسیاری از سرگرمی­های زمستانی در دسترس هستند.

شهر اتاوا خدمات زیادی را به زبان های فرانسوی و انگلیسی ارائه می دهد زیرا این شهر به طور رسمی دو زبانه است.

در حالی که دانستن زبان فرانسه در اتاوا مفید است، ولی انگلیسی به طور گسترده استفاده می­شود.

برای داشتن یک زندگی شاد در اتاوا نیازی به دوزبانه بودن ندارید، اما یادگیری زبان فرانسه ممکن است به شما کمک کند تا با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و شغل بهتری پیدا کنید.

بسیاری از افرادی که در اتاوا زندگی می کنند بعد از کار یا عصر در یک کافه با هم ملاقات می کنند و با هم به معاشرت می­پردازند.

بهترین جشنی که در اتاوا برگزار می­شود، جشن کاناداست که بسیار پر شکوه برگزار می­شود. پیشنهاد می­شود که حداقل یک­ بار حضور این جشن را تجربه کنید حتی اگر در اتاوا زندگی نمی‌کنید.

۲- ونکوور

جای تعجب نیست که ونکوور همواره به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی در رتبه بندی قرار می گیرد. این شهر همه­ی فاکتورهای یک شهر جذاب را دارد. برای مثال کوه­ها، سواحل، جزایر، خط ساحلی و مناطق مسکونی دوست داشتنی این شهر را چشم نواز کرده است.

اقتصاد ونکوور پر رونق و متنوع است. از آنجایی که این شهر پس از نیویورک و لس آنجلس سومین مقصد فیلمبرداری محسوب می­شود، صنعت فیلم­سازی در این شهر بسیار رونق دارد.

«هالیوود شمال» نام دیگر ونکوور است. در آمریکای شمالی، این شهر از نظر تولید فیلم بلند (پس از نیویورک و لس آنجلس) در رتبه سوم قرار دارد.

در بیشتر مناطق کانادا، ونکوور دارای بهترین حمل‌ونقل عمومی، مراکز خرید، بندرگاه و پارک‌های زیباست (پارک استنلی در سراسر جهان مشهور است). همچنین این شهر بهترین مدارس، بیمارستان ها و خدمات پزشکی را ارائه می دهد.

از آنجایی که آب و هوای ونکوور نسبت به سایر شهرها معتدل تر است و فعالیت در فضای باز در طول سال در دسترس است. ونکوور شگفت انگیز است البته اگر بتوانید با هزینه­های بالای آن کنار بیائید.

ونکوور ثروتمندترین محله ها در سراسر کانادا را دارد که ثروتمندترین آنها منطقه­ی غرب ونکوور است. غرب ونکوور محل سکونت  بسیاری از ستاره‌های سینما، مدیران شرکت‌ها و افراد ثروتمند است.

کانادا2

۳- برلینگتون

برلینگتون در دره زیبای رودخانه سوریس در محل تلاقی رودخانه های سوریس و دس لاک واقع شده است.

برلینگتون، به تورنتو نزدیک است و مکانی ایده آل برای افرادی است که مایل به زندگی در شهری بزرگ در مجاورت طبیعت هستند.

بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس ساکنان هستند که کیفیت زندگی مناسبی را برای شما ایجاد می‌کنند.

این شهر به دلیل میزان کم بیکاری، آب و هوای دوست داشتنی، حداقل جرم و جنایت، درآمد بالا و حمل و نقل عالی، مکان مناسبی برای زندگی است.

گفتنی است بهترین شهر کانادا برای ایرانیان باید با توجه به همه­ی شرایط متقاضی انتخاب شود و پیشنهاد می­شود قبل از اقدام به مهاجرت، درباره­ی روش­های ارزان مهاجرت به کانادا هم اطلاعاتی کسب کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها