|
کدخبر: 292124

غروب دلپذیر را با تور استانبول در سال ۲۰۲۳ تجربه کنید؟

استانبول شهری فوق العاده برای شب زنده داران است و برای کشف پس از غروب خورشید است. چه به دنبال برخی از بهترین غذاهای خیابانی در ترکیه باشید، چه بخواهید از یک شب بیرون از منزل با دوستان و خانواده خود در یکی از بارهای متعدد تور استانبول لذت ببرید، این کلان شهر پر جنب و جوش گزینه های زیادی را برای زمان تفریح ​​ارائه می دهد.

استانبول

  1. به یک تور غذایی شبانه بپیوندید.

غذای خوب از نظر شما چیست؟ شاید شما با خانواده خود در تور ارزان استانبول باشید یا یکی از مسافرانی باشید که به تنهایی از این کشور زیبا دیدن می کنند. در این صورت، یک تور غذایی برای کشف رستوران های متعدد در شهر و پیدا کردن دوستان جدید عالی است. یک تور شبانه همچنین می تواند بر وعده‌های دیگر برتری داشته باشد، زیرا شما نمونه‌ای از انواع غذاهای خوشمزه را دریافت می‌کنید و پیاده‌روی به هضم آنچه که خورده‌اید کمک می‌کند. به علاوه، مقدار زیادی چای ترکی دارید . اگر تور لحظه آخری استانبول مناسبی را انتخاب کنید، از مکان‌های مهم گردشگری دیدن کرده و از غذاهای لذیذ لذت خواهید بردتور تکسیم شما را به کاوش در استانبول در شب دعوت می کند.

در تور تکسیم نقطه ملاقات شما در میدان تقسیم است و شما را در منطقه تاریخی بی اوغلو خواهد برد . نوشیدنی‌های سنتی ترکی را ارائه می‌دهند ، و غذا در اندازه یک وعده غذایی کامل است. یک تور غذایی برای یک روز تمام شده است. اگر این روش ایده آل شما برای کاوش در استانبول به نظر می رسد، حتما کفش راحت بپوشید. در طول فصل زمستان، فراموش نکنید که یک ژاکت به همراه داشته باشید زیرا استانبول ممکن است واقعاً سرد شود.

استانبول۱

  1.  غروب خورشید و برج دختر را از سالاکاک، اوسکودار تماشا کنید.

تماشای غروب خورشید تقریباً در هر نقطه از استانبول یک تجربه بینظیر است. اگر می‌خواهید مکان های مجذوب کننده را ببینید، ممکن است بخواهید از منطقه سالاکاک در اوسکودار دیدن کنید. وقتی خورشید غروب می کند، می توانید نور برج دختر را ببینید. اگر نمی توانید هزینه سفر دریایی در بسفر را بپردازید، این بهترین چیز بعدی است. غروب خورشید ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد، اما این زمان کافی است تا طلسم استانبول را احساس کنید.

  1. از یک مرکز خرید دیدن کنید.

یکی دیگر از گزینه های ترکیه مخصوصا استانبول برای گردشگران خرید استانبول است که بسیار هیجان انگیز و موردعلاقه مسافران است. اکثر مراکز خرید تا ساعت 10 شب باز هستند، بنابراین اگر به خرید کردن علاقه دارید، می توانید استانبول را در شب مانند یک محلی تجربه کنید. اکنون می‌دانید که چرا استانبولی‌ها اینقدر به مد علاقه‌مند هستند. زیرا آنها بعد از کار وقت دارند تا یک لباس زیبا یا یک پیراهن عالی انتخاب کنند. حتی اگر فقط به خرید ویترینی علاقه دارید، این ممکن است یکی از کم ارزش ترین کارهایی باشد که در شب در استانبول انجام می شود.

  1. از Ortaköy دیدن کنید.

کمی زودتر به آنجا بروید تا یک سیب زمینی پخته را بردارید و داخل آن را با موادی که به دلخواه خودتان است پر کنید. سیب زمینی پخته ترکی (کومپیر)، به ویژه سیب زمینی اورتاکوی، یک چیز افسانه ای است. آنها از ابر سیب زمینی ساخته شده اند، قبل از اینکه با مواد پر شده زیادی پر شوند که ممکن است برای حمل آنها مشکل داشته باشید پس حواستان باشد به حمل آن و قبل از سرد شدن حتما بخورید. اگر حتی زودتر به آنجا رسیدید، می توانید یک لحظه به خود فرصت دهید تا مسجد اورتاکوی را کشف کنید.

استانبول۲

سپس، با شکمی پر و روحی گرم، ممکن است بخواهید برای تماشای نورهای پل بسفر به آنجا بروید. دیدن رنگ های زرق و برق دار منعکس شده در اقیانوس همیشه یک شب به یاد ماندنی است. اگر به دنبال کمی جست‌وجوی روحی یا یک قرار عاشقانه ارزان هستید، دیدن نورهای استانبول در شب ممکن است چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

  1. در خیابان استقلال قدم بزنید.

هر راهنمای معتبر زندگی شبانه استانبول، خیابان استقلال را در لیست قرار می دهد. جدای از زندگی شبانه استانبول که در اینجا واقع شده است، مکان های تاریخی، کلیساها و موزه های زیادی برای کشف وجود دارد. خیابان استقلال یک کپسول زمان با ترامواهای نوستالژیک است که نباید از دست داد. درست زمانی که احساس تشنگی کردید، به خیابان شلوغ  Nevizade  بروید و برای نوشیدن یک لیوان نوشیدنی ترکی در یکی از کافه های متعدد به مردم محلی بپیوندید.

  1.  از موزه پرا دیدن کنید.

یکی از خارق‌العاده‌ترین کارهایی که در شب در استانبول انجام می‌شود، تماشای نقاشی‌های شرق‌شناس، آشنایی بیشتر با وزن‌ها و اندازه‌های آناتولی و دیدن سرامیک‌های کوتاهیا است. اگر آثار هنری هیجان انگیزی را در بازار بزرگ دیدید، احتمالاً توسط عثمان حمدی بیگ خلق شده است. آثار او در موزه پرا که تا ساعت 10 شب باز است به نمایش گذاشته شده است.

  1. قلیان بکشید.

قلیان‌خانه‌ها که در ترکی نارگیل نامیده می‌شوند، مکان‌هایی هستند که مردم دور هم جمع می‌شوند، داستان می‌گویند و مانند یک بار بدون الکل استراحت می‌کنند. شاید به همین دلیل است که در ادبیات داستانی برای به تصویر کشیدن عرفان مورد علاقه است. به عنوان مثال، کاترپیلار در آلیس در سرزمین عجایب، قلیان را روی قارچ می کشد و معماها صحبت می کند. اگر این مربای شماست، جاهای زیادی تا دیروقت باز هستند.

برای سفر به استانبول می توانید تورهای آن را از سایت توریاب | touryabtravel.com سفارش دهید.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها