|
کدخبر: 290203

هتل های کیش با دسترسی خوب به مراکز تفریحی

جزیره زیبای کیش به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و منحصربه­ فرد منطقه آزاد، از جاذبه­ های گردشگری بی‌شماری برخوردار است.

از آنجا که این جزیره تعداد زیادی توریست و گردشگر در خود جای می­دهد، حضور هتل­هایی مثل هتل میراژ کیش نقش پر رنگی را در آن بازی می­کند. در ادامه، به بررسی برخی از هتل ­های کیش با دسترسی خوب به مراکز تفریحی می­پردازیم.

هتل-میراژ

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش به سبک تخت جمشید طراحی و ساخته شده است. این مجموعه شامل ۱۹۰ اتاق و سوئیت مجلل رو به دریا یا باغ است که خاطره سفر شما به بهترین هتل کیش را فراموش­نشدنی می­سازند.

استخر روباز آقایان و بانوان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تجهیزات غواصی، صبحانه رایگان، امکان استفاده از زمین تنیس، سالن بیلیارد، دریاچه خصوصی زیبا، سالن بدنسازی و همچنین بازدید از پارک دلفین و باغ پرندگان و بسیاری موارد دیگر، از امکانات این هتل به حساب می­آیند. علاوه بر این، موقعیت خوب و دسترسی عالی به جاذبه­های دیدنی کیش را نیز می­توان از مزایای هتل داریوش دانست.

هتل کوروش کیش

این هتل با ۱۶ طبقه یکی از بلندترین هتل­های جزیره به حساب می­آید. هتل کوروش کیش دارای ۱۹۸ اتاق است و ۱.۴ کیلومتر با ساحل جزیره فاصله دارد. این هتل به عنوان اولین هتل سبز ایران در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. در ساخت هتل، انرژی خورشیدی و استانداردهای زیست محیطی رعایت شده­اند. این هتل به مراکز خریدی مثل پردیس یک و دو و مرکز تجاری دسترسی راحتی دارد.

هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره مجلل میراژ کیش با معماری منحصربه­فرد و مدرن خود، گزینه مناسبی برای مسافران جزیره کیش است. این هتل در نزدیکی برخی از بهترین مراکز خرید کیش مثل مریم و ونوس قرار دارد. همچنین در کمتر از 10 دقیقه می­توانید به جزیره بین ­المللی کیش برسید.

در مدت اقامت در هتل میراژ کیش به راحتی می­توانید به مراکز ورزشی آبی کیش دسترسی داشته باشید. خلیج فارس و امکانات غواصی و جت اسکی تنها در ۴۵۰ متری این هتل قرار دارند. زمانی که در این هتل هستید، اطراف شما را مراکز خرید بزرگ و مدرن احاطه کرده و می­توانید هر چیزی را که بخواهید در آنها پیدا کنید.

اگر دوست دارید از مناظر زیبای این جزیره لذت ببرید، از کشتی یونانی به خصوص در هنگام غروب آفتاب دیدن کنید. تماشای دلفین ها در مجموعه پارک دلفین را نیز از دست ندهید.

هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از قدیمی­ترین و بهترین هتل ­های جزیره کیش به حساب می­آید. این هتل که با معماری زیبا و دسترسی عالی به جزیره، تمام انتظارات مسافران را برآورده می­کند، در سال 1354 در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.

هتل شایان ۱۹۱ اتاق دارد و فضای بسیار خوبی را برای خانواده­ها فراهم می­کند. اتاق­های این مجموعه با قیمت مناسب و با امکاناتی مانند نزدیکی به بزرگ­ترین اسکله تفریحی جزیره، اقامتی راحتی را برای مسافران رقم می­زنند. علاوه بر اتاق­های هتل، می­توانید واحدهای ساحلی را نیز از طریق فلای تودی رزرو کنید که محیط خصوصی­تری دارند.

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج یکی از متنوع­ترین انتخاب­ها برای اقامت در بین هتل­های کیش است. مجموعه­ای که در سال ۱۳۹۴ روی آب­های خلیج فارس ساخته و راه­اندازی شد. همه اتاق­های هتل ترنج کیش دریچه شیشه­ای در کف و همچنین بالکن خود را دارند تا بتوان به راحتی از زیبایی آب­های خلیج فارس و طلوع و غروب کیش لذت برد.  

هتل-میراژ-1

هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک، هتلی پنج ستاره که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. محوطه زیبا با انواع گیاهان تزئینی طبیعی و همچنین دریای بسیار زیبای جنوب، منظره­ای باشکوه از هتل به نمایش می­گذارند. داشتن ساحل اختصاصی و اتاق­هایی با چشم­انداز دریا در کنار رستوران­های باکیفیت، از جمله دلایل قرار گرفتن هتل مارینا در لیست بهترین هتل­های کیش همچون هتل میراژ کیش هستند.

این هتل با پارکینگ اختصاصی، قایق­های تفریحی، پارکی زیبا به مساحت ۱۷ هکتار با فضایی دلنشین و آبشارهای دیدنی گزینه مناسبی برای افراد سفر دوست به شمار می­آید.

هتل ویدا

هتل ویدا یکی از بهترین هتل­های جزیره محسوب می­شود که با بالاترین استانداردهای هتلداری طراحی و ساخته شده است. این هتل پنج ستاره کیش دسترسی خوبی به ساحل، پردیس بین­المللی دانشگاه شریف و جاذبه­های گردشگری جزیره دارد.

هتل ویدا فاصله کمی با ساحل دارد و به مهمانان امکانات مناسبی برای بازدید از پارک دلفین ارائه می­دهد. اتاق­های این هتل منظره­ای از دریا یا پارک جزیره ارائه می­دهند.

هتل ایران کیش

یکی از جذاب­ترین و بهترین هتل­های کیش که ساختاری مکعب و به شکل برج دارد، هتل ایران است. این هتل پنج ستاره در سال 1393 با ۱۲۸ اتاق ساخته شده است. اگر اتاق خود را در این هتل رزرو کرده­اید، می­توانید از امکانات منحصربه­فرد آن استفاده کنید.

هتل ایران کیش با بازار مروارید یا مجموعه تفریحی کارتینگ کیش فاصله کمی دارد. علاوه بر این، فاصله هتل تا دریا تنها یک کیلومتر است. رستوران هتل ایران کیش نیز دارای منویی با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست فود و عربی است که می­توانید از آنها لذت ببرید.

هتل-میراژ-2

رزرو آنلاین هتل های کیش در فلای تودی

هتل­های زیادی مانند هتل میراژ کیش هستند که دسترسی مناسبی به مراکز تفریحی جزیره دارند. از جمله این هتل­ها می­توان به هتل داریوش، هتل کوروش، هتل شایان، هتل ترنج و غیره اشاره کرد. برای رزرو هتل های کیش از لوکس تا اقتصادی کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. فلای تودی با امکان رزرو 1.5 میلیون هتل در سرتاسر جهان، متنوع ترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید، می‌توانید به راحتی رزرو محل اقامت خود را در این سایت انجام دهید. فلای تودی ارزانترین و معتبرترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر