|
کدخبر: 289309

ارزانترین هتل های مشهد

مشهد شهر زیارتی عاشقان امام رضا (ع) که همیشه از گردشگران و زائران سرتاسر دنیا پر است، هتل‌های متنوعی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند برای زیارت به این شهر می‌روید و می‌خواهید در نزدیکی حرم اقامت داشته باشید، یا می‌خواهید از شلوغی شهر دور باشید و به دنبال جایی دور از مرکز شهر می‌گردید. همیشه از میان طیف وسیع هتل های مشهد، می‌توانید هتل‌های ارزان و قیمت مناسب پیدا کنید تا متوسط هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. در این مطلب قصد داریم تعدادی هتل ارزان مشهد را به شما معرفی کنیم.

ارزان-ترین-هتل-مشهد-۱

انتخاب ارزانترین هتل مشهد

همانطور که گفتیم، در مشهد تعداد زیادی هتل ساخته شده، از هتل‌های لوکس و پنج ستاره تا هتل آپارتمان. شاید این تعدد انتخاب را کمی سخت کند، اما با دسترسی به اطلاعات هتل‌ها، بهتر می‌توان تصمیم گرفت. در ادامه تعدادی هتل ارزان در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم و با بررسی اطلاعات آنها می‌توانید راحتتر تصمیم بگیرید.

هتل صدر مشهد

این هتل سه ستاره در خیابان دانشگاه مشهد قرار گرفته است. سال 1375 تاسیس شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. 147 اتاق این هتل، امکانات اقامتی مناسبی را در اختیار مسافران و زائران مشهد قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل از دو تخته تا پنج تخته به صورت فولبرد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید بدانید این هتل تا جاذبه‌های مشهد چقدر فاصله دارد، باید بدانید که شما می‌توانید با خودرو در عرض 15 دقیقه خود را به حرم مطهر امام رضا برسانید. برای رفتن به کوهسنگی و پارک ملت نیز 15 دقیقه با خودرو باید طی کنید. برای بازدید از آرامگاه فردوسی از هتل صدر مشهد 48 دقیقه با خودرو در راه هستید.

قیمت

برای اطلاع از قیمت اتاق‌های هتل صدر مشهد، بهتر است به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. چرا که قیمت‌ها با توجه به زمان رزرو متفاوت هستند. به طور متوسط هزینه اقامت در اتاق های هتل صدر مشهد به ترتیب از 2 میلیون تومان برای اتاق دو تخته تا 11 میلیون تومان برای اتاق پنج تخته محاسبه می‌شود.

امکانات

از جمله امکاناتی که هتل سه ستاره صدر مشهد در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان به رستوران و کافی شاپ، سالن همایش، خشکشویی، تاکسی سرویس، حمام و یخچال و چای ساز در اتاق‌ها، خدمات برای معلولین، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا نیز یک هتل سه ستاره در نزدیکی حرم امام رضا است. این هتل، اتاق‌های یک تا چهار تخته و یک سوئیت یک خوابه برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل فولبرد تجربه اقامت راحت در یکی از هتل‌های تمیز و باکیفیت را فراهم می‌کند. به علاوه دسترسی اسان این هتل به حرم و بازار هم آسودگی بیشتری برای مهمانان فراهم کرده است.

قیمت

هتل هاترا یک هتل مقرون به صرفه است و اقامت ارزانی برای مهمانان فراهم می‌کند. بسته به نوع اتاق و زمان رزرو، قیمت‌ها متفاوت است اما در زمان نگارش این متن، اتاق‌ها از 3 تا 5 میلیون تومان به ازای هر شب ارائه می‌شوند.

امکانات

روم سرویس، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان از جمله امکانات هتل هاترا مشهد است. اتاق‌های این هتل نیز مجهز به یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، لوازم بهداشتی و ... است.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل سه ستاره فرهنگ و هنر مشهد در خیابان رازی واقع شده است. این هتل 76 واحد اقامتی به صورت یک تا چهار تخته و سوئیت یک خوابه دارد. تمیزی اتاق‌ها، رفتار حرفه‌ای پرسنل و امکانات خوب این هتل، اقامت خاطره‌انگیزی برای مسافران می‌سازد. فاصله هتل تا حرم 7 دقیقه با خودرو است. علاوه بر این دسترسی خوبی به بازار جنت، موزه نجوم و ساعت، موزه ظروف دارد.

قیمت

 به طور متوسط می‌توانید اتاق یک تخته هتل فرهنگ و هنر مشهد را با شبی 3 میلیون تومان و سوئیت پنج تخته را با شبی 22 میلیون تومان رزرو کنید. با این حال، قیمت رزرو به زمان و نوع اتاق انتخابی شما بستگی دارد.

امکانات

هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از انتخاب‌های مقرون به صرفه و مناسب برای خانواده‌هاست. این هتل امکانات مناسبی چون رستوران، کافی شاپ، سالن اجتماعات، خدمات ویژه معلولین و تاکسی سرویس ارائه می‌دهد. اتاق‌های آن نیز مجهز به حمام، یخچال، لوازم بهداشتی، مینی بار و ... است.

ارزان-ترین-هتل-مشهد-2

هتل شیراز مشهد

هتل سه ستاره شیراز مشهد 77 واحد اقامتی در 4 طبقه دارد. بازسازی این هتل در سال 1400 سبب شده تا مکانی تمیز و استاندارد برای اقامت باشد. این هتل در خیابان دانشگاه قرار گرفته و دسترسی خوبی به برج التون و بازار جنت دارد. معماری زیبای هتل، دکوراسیون و راحتی اتاق‌ها به علاوه پرسنل مجرب آن، تجربه دلپذیری از اقامت در مشهد برایتان می‌سازد.

قیمت

این هتل اتاق‌های متنوع از دو تخته تا پنج تخته دارد. در حال حاضر ارزانترین اتاق این هتل یک میلیون و 400 هزار تومان و گرانترین آن، شبی 4 میلیون تومان محاسبه می‌شود. با این حال در زمان رزرو هتل، حتما قیمت اتاق موردنظر خود را استعلام بگیرید.

امکانات

رستوران و کافی شاپ با انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، سالن همایش، سرویس حرم، لاندری، جکوزی، استخر و سونا، اینترنت از مهمترین امکانات هتل شیراز مشهد است. در اتاق‌های فولبرد هتل شیراز مشهد می‌توانید به امکاناتی چون حمام، دراور، کمد لباس، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش و ... دسترسی داشته باشید.

ارزان-ترین-هتل-مشهد-3

رزرو متنوع ترین هتل های مشهد در فلای تودی

فلای تودی وبسایت رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما است که سالهاست در این زمینه در حال فعالیت است. با مراجعه به این وبسایت و جستجوی هتل های مشهد بر اساس زمان سفر، می‌توانید به لیست هتل های مشهد به ترتیب از ارزانترین دسترسی داشته باشید. فلای تودی این امکان را فراهم کرده تا بتوانید ارزانترین هتل های ایران را تنها با چند کلیک پیدا کرده و به صورت اینترنتی رزرو کنید. پرداخت هزینه نیز با کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود و واچر هتل بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد. مهمتر اینکه با رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در فلای تودی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار خواهید شد که مشکلات و سوالات شما را بلافاصله برطرف خواهد کرد. برای یک سفر ارزان و به یادماندنی به مشهد مقدس، رزرو هتل خود را به فلای تودی بسپارید.

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها