|
کدخبر: 289303

راهکارهای رزرو هتل با قیمت مناسب در نوروز

گردشگری راهکارهای رزرو هتل با قیمت مناسب در نوروز

برای رزرو هتل در نوروز با قیمت مناسب راهکارهای قابل قبولی وجود دارد؛ راهکارهایی که به شما کمک می‌کند تا اقامتی لوکس و بدون دغدغه را تجربه کنید. زمان مناسب، سایت مناسب، رزرو آنلاین با تخفیف و... از جمله مواردی به شمار می‌روند که در رزرو اقامتگاه یا هتل با قیمت مناسب در نوروز تاثیرگذار هستند. در این مطلب به صورت کامل با راهکارهای رزرو ارزان هتل در نوروز آشنا خواهید شد.

چگونه رزرو هتل ارزان در نوروز داشته باشیم؟

اگر در نوروز قصد سفر دارید، اما قیمت هتل برای‌تان دغدغه شده است، نگران نباشید، شما با یک سری راهکارها می‌توانید اقامتگاه‌تان را با بهترین قیمت رزرو کنید. در زیر به مهمترین راهکارها و موارد موثر در رزرو هتل ارزان در نوروز اشاره شده است.

  • زمان مناسب: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در رزرو ارزان هتل، انتخاب زمان مناسب است. معمولا بهمن ماه زمان مناسبی برای رزرو محل اقامتگاه‌تان در نوروز به حساب می‌آید؛ چرا که هنوز قیمت‌ها بالا نرفته است و شما با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید هتل مد نظرتان را رزرو کنید. شایان ذکر است که به هیچ عنوان رزرو اقامتگاه را به روزهای پایانی اسفند موکول نکنید.
  • انتخاب مکان مناسب: معمولا در نوروز بیشتر افراد برای سفر، به مقصدهای شناخته شده فکر می‌کنند. از طرفی اقامتگاه‌ها و هتل‌های مقصدهای معروف در نوروز بسیار گران هستند. اگر به دنبال سفری مقرون‌بهصرفه هستید، می‌توانید مقصدهای کمتر شناخته شده را برای سفر انتخاب کنید تا بتوانید برای رزرو، هتلی با قیمت مناسب بیابید.

رزرو-هتل-2

  • رزرو آنلاین با تخفیف: معمولا رزرو اقامتگاه یا هتل به صورت حضوری از قیمت بیشتری نسبت به رزرو آنلاین برخوردار است. به همین علت توصیه می‌شود حتما رزرو خود را به صورت آنلاین از طریق سایت‌های معتبر رزرو اقامتگاه و هتل انجام دهید. علاوه بر این، سایت‌های آنلاین رزرو از تخفیفات بیشتری برخوردار هستند.
  • انتخاب سایت مناسب و معتبر: انتخاب سایت‌ معتبر برای رزرو اقامتگاه و هتل نیز بسیار مهم است. در حوزه رزرو بلیط هواپیما و هتل سایت‌های معتبر و مطمئنی وجود دارد که از  طریق آنها به راحتی می‌توانید هتل مد نظرتان را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.
  • انتخاب هتل‌های دو یا سه ستاره: معمولا هتل‌های دو یا سه ستاره قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های چهار و پنج ستاره دارند. شما برای اقامتی ارزان و مقرون‌بهصرفه، می‌توانید هتل‌های دو یا سه ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. حتی می‌توانید هتل آپارتمان یا سوئیت اجاره کنید.

رزرو-هتل-3

  • رزرو هتل به صورت گروهی: رزرو اقامتگاه یا هتل به صورت گروهی هم در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. در صورت رزرو گروهی، هزینه‌ها تقسیم بر تعداد شده و هزینه هتل شما بسیار کم می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید به صورت گروهی با دوستان یا فامیل سفر کرده و اقامتگاه مشترکی را رزرو کنید. در نهایت هزینه‌های هر شب را تقسیم بر تعداد کنید تا سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

رزرو-هتل-4

برنامه‌ریزی سفر ارزان در نوروز

برای داشتن سفری ارزان در نوروز پیشنهاد می‌شود در روزهای اول تا چهارم و 12 و 13 فروردین اقدام به رزرو هتل نکنید؛ زیرا این روزها در تعطیلات رسمی قرار گرفته‌اند و قیمت هتل‌ها بیش از حد بالاست. اگر فرصت کافی دارید، پیشنهاد می‌شود در روزهای غیرتعطیلات نوروز اقدام به رزرو اقامتگاه و هتل مد نظرتان نمایید.

همچنین راهکارهای زیر از مهم‌ترین روش های سفر ارزان در نوروز محسوب می‌شوند.

  • انتخاب مقصد ارزان: همان ‌طور که در مبحث قبلی هم اشاره شد، مقصدی ارزان را برای سفر در نوروز انتخاب کنید تا هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا کند. به عنوان مثال، شهرهای توریستی همچون کیش، اصفهان، شیراز و یزد در نوروز پر از جمعیت شده و اگر به آن‌ها سفر کنید، سفری ارزان نخواهید داشت.

    شما می‌توانید به شهرهای کمتر شناخته شده در نوروز سفر کنید. به عنوان مثال تهران در نوروز یکی از ارزان‌ترین شهرها برای سفر به شمار می‌رود؛ چرا که همه به شهرهای دیگر سفر می‌کنند و تهران بسیار خلوت می‌شود.

  • مشخص کردن روزهای سفر: اینکه روزهای سفرتان را از قبل مشخص کنید، می‌تواند در هزینه سفرتان تاثیرگذار باشد. به این ترتیب، می‌توانید برای سفرتان برنامه‌ریزی کرده و بودجه آن را از قبل کنار بگذارید.
  • انتخاب وسیله نقلیه مناسب: انتخاب وسیله نقلیه مناسب هم در سفر ارزان بسیار تاثیرگذار است. معمولا هواپیما و قطار در نوروز قیمت‌های بسیار بالایی دارند. شما می‌توانید با ماشین شخصی خودتان به سفر بروید یا اگر ماشین شخصی ندارید، بهترین انتخاب رزرو بلیط اتوبوس و سفر با این وسیله نقلیه عمومی است.
  • مجهز سفر کردن: حتما از قبل وسایل مورد نیازتان را بردارید تا مجبور به تهیه آن‌ها در سفر نباشید. با این کار هزینه سفرتان در نوروز بسیار کاهش پیدا می‌کند.
  • کمتر خرید کردن: در سفر تنها نیازهای ضروری همچون مواد غذایی را خریداری کنید و از خرید موارد غیرضروری بپرهیزید. با این کار سفری ارزان در نوروز را تجربه خواهید کرد.

نکات مهم هنگام رزرو هتل برای نوروز

به هنگام رزرو اقامتگاه یا هتل حتما به نکات مهم زیر توجه کنید تا سفری ارزان داشته باشید.

  • قبل از رزرو حتما به رتبه‌بندی و ستاره‌های هتل توجه کنید. طبیعتا هتل‌های پنج ستاره قیمت بیشتری در مقایسه با هتل‌های دو ستاره دارند.
  • حتما به قیمت هتل‌ها در سایت های رزرو آنلاین توجه کنید. به عنوان مثال ممکن است رزرو یک شب در یک هتل دو ستاره در یک سایت معتبر حدود 500 هزار تومان باشد، ولی همان هتل در یک سایت دیگر با قیمت پایین‌تری ارائه شود. به همین علت حتما قبل از رزرو، در سایت‌های معتبر رزرو آنلاین هتل بیشتر جستجو کنید.
  • حتما به امکانات هتل مد نظرتان به هنگام رزرو هتل توجه کنید. به عنوان مثال هتل‌های با امکانات بیشتر از قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های با امکانات کم‌تر، برخوردار هستند.
  • قبل از رزرو اقامتگاه یا هتل مد نظرتان حتما نظرات مسافران در مورد هتل‌ها را بخوانید تا با آگاهی کامل‌تر اقدام به رزرو کنید. با خواندن نظرات مسافران می‌توانید در مورد امکانات، خدمات، امنیت و رفتار پرسنل آن هتل آگاهی پیدا کنید.
  • پیشنهاد می‌شود از سایت‌های معتبر رزرو آنلاین هتل، رزرو خود را انجام دهید.

در نهایت پیشنهاد می‌شود حتما از یک تا دو ماه قبل از سال نو، برای سفر خود برنامه‌ریزی نمایید تا با خیالی راحت و بدون دغدغه یک سفر ارزان را در نوروز تجربه کنید.

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها