|
کدخبر: 289067

تور ارزان قیمت قشم در نوروز ۱۴۰۲ + جدول

بررسی هزینه تور مسافرتی قشم در نوروز ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

اقتصاد تور ارزان قیمت قشم در نوروز ۱۴۰۲ + جدول

سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای۳ شب و ۳ روز سفر رفت و برگشت هوایی به قشم هتل ساحل طلایی قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۴,۸۲۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این درحالی است که هتل پرشین گلف برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۵,۱۷۵,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

قیمت تور هوایی قشم ( ۳ شب / ویژه نوروز ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
ساحل طلایی
۴
۱ تخته
۱۸,۹۰۰,۰۰۰
ساحل طلایی
۴
۲ تخته
۱۴,۸۲۰,۰۰۰
فولتون قشم
۴
۱ تخته
۱۷,۹۰۰,۰۰۰
فولتون قشم
۴
۲ تخته
۱۴,۸۲۰,۰۰۰
دیانا پلاس
۴
۱ تخته
۱۷,۵۰۰,۰۰۰
دیانا پلاس
۴
۲ تخته
۱۲,۷۷۰,۰۰۰
ریحان
۳
۱ تخته
۱۵,۵۰۰,۰۰۰
ریحان
۳
۲ تخته
۱۲,۳۷۰,۰۰۰
پرشین گلف
۳
۱ تخته
۱۵,۱۷۵,۰۰۰
پرشین گلف
۳
۲ تخته
۱۲,۰۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها