|
کدخبر: 285755

رزرو پرواز تهران شیراز در سفرمارکت

گردشگری رزرو پرواز تهران شیراز در سفرمارکت

شیراز، به شهر شعر و ادبیات کشورمان معروف است و همیشه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. عده زیادی از مسافران شیراز، از تهران راهی این شهر می‌شوند و به دنبال رزرو پرواز تهران شیراز در سفرمارکت هستند.

در این مطلب قصد داریم پس از کمی آشنایی با شهر شیراز، به نحوه رزرو بلیط هواپیما شیراز از مبدا تهران در سفرمارکت و نکات مرتبط با آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

شیراز را بهتر بشناسیم

شیراز یکی از شهرهای قدیمی ایران است و می‌توان آن را از برترین شهرهای گردشگرپذیر کشورمان دانست. شیراز پر از جاذبه‌های  تاریخی و طبیعی است و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. مردم این شهر نیز مهمان‌نواز هستند و با روی باز از گردشگران پذیرایی می‌کنند. شیراز همچنین به شهر باغ، گل و بلبل معروف است. شاعران معروف زیادی در این شهر زندگی می‌کردند و همین موضوع باعث شهرت جهانی شیراز به شهر شعر شده است. یکی دیگر از نمادهای این شهر باغ است. باغ در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شیراز نیز از قدیم به داشتن باغ‌های بسیار و زیبا مشهور بوده ‌است. همچنین مقبره کوروش کبیر نیز در این شهر قرار دارد.

تعدادی از باغ‌های شیراز از لحاظ تاریخی بسیار بااهمیت هستند و به ‌عنوان مراکز مهم گردشگری نیز به‌ شمار می‌آیند. از معروف‌ترین این باغ‌ها می‌توان به باغ جهان نما، باغ ارم، باغ دلگشا و باغ عفیف آباد اشاره کرد. شهر شیراز در بین سال‌های ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۷ محل برگزاری جشن هنر شیراز بوده است. پیشنهاد می‌کنیم برای سفر از تهران به شیراز، بلیط تهران شیراز را با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت تهیه کنید تا با خیالی راحت از سفر خود لذت ببرید.

رزرو-پرواز-تهران-شیراز-2

پرواز تهران به شیراز

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سفر از تهران به شیراز، هواپیما است. خرید بلیط هواپیما تهران شیراز در سفرمارکت بسیار ساده و راحت است! برای این کار فقط کافیست سفرمارکت را باز کنید و خیلی سریع مبدا و مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب بکنید و در عرض چند ثانیه لیستی از بلیط‌های تهران شیراز را مشاهده کنید.

قیمت پرواز تهران به شیراز

قیمت بلیط هواپیمای تهران شیراز در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای اطلاع دقیق از بهترین نرخ بلیط تهران شیراز رفت و برگشت، توصیه می‌کنیم به سایت سفرمارکت مراجعه کنید. سفرمارکت با استفاده از سامانه مقایسه نرخ‌ بلیط هواپیما، شما را در انتخاب زمان مناسب بلیط تهران شیراز و بالعکس یاری می‌کند.

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به شیراز را دارید، سفرمارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما تهران شیراز، به بهترین قیمت پرواز تهران به شیراز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم تهران به شیراز و پروازهای غیرمستقیم (با توقف) تهران شیراز در سفرمارکت موجود است.

خرید پرواز تهران شیراز از سفرمارکت

برای خرید بلیط تهران به شیراز، سفرمارکت همراه شماست. اول از همه باید بخش بلیط هواپیما را باز کنید تا بتوانید مراحل خرید را پشت سر بگذارید. اطلاعات سفر خود را با دقت وارد کنید. انتخاب مبدا (تهران)، مقصد (شیراز)، تاریخ رفت و تعداد مسافران از آن جمله هستند. اگر می‌خواهید بلیط رفت و برگشت را با هم داشته باشید، یادتان نرود که خرید بلیط دو طرفه را بزنید و تاریخ برگشت را هم تعیین بکنید. سپس روی گزینه جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید. حال، سفرمارکت لیستی از بلیط‌های تهران شیراز و مسیر برگشت را در اختیار شما قرار می‌دهد که قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر ساعت حرکت برای شما اهمیت دارد، از فیلتر بالای لیست استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید ارزان‌ترین‌ها را ببینید، گزینه قیمت را کلیک کنید تا بلیط‌های ارزان تا گران به ترتیب در اختیار شما قرار بگیرند.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید از پیشنهادهای ویژه سفرمارکت هم برای عزیمت به شیراز استفاده کنید. در نهایت روی هر بلیط که کلیک کنید به سایت فروشنده راهنمایی خواهید شد. حال فقط چند دقیقه با داشتن بلیط هواپیما شیراز فاصله دارید. همچنین در کنار خرید بلیط هواپیما می توانید هتل شیراز را نیز در سایت رزرو کنید.

رزرو-پرواز-تهران-شیراز-3

انواع بلیط هواپیما تهران به شیراز

بلیط تهران شیراز چارتر برای مسافرانی که در روزهای آخر تصمیم به عزیمت می‌گیرند مناسب است. البته باید بگوییم که بلیط‌های چارتری امکان لغو و کنسلی ندارند. یکی از پرتقاضاترین بلیط‌های چارتری از مبدا تهران، بلیط چارتری شیراز است که در هر چهار فصل سال، مخاطبان زیادی دارد. در واقع در میان پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتری تهران شیراز یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر تهران شیراز در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر شیراز تهران در مسیر برگشت، کافی است پروازهای شیراز را به صورت رفت و برگشت در سفرمارکت جستجو کنید. چنانچه بلیط هواپیما تهران شیراز چارتر یا یالعکس موجود باشد، برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلتر با اعمال گزینه پرواز چارتر شیراز، می‌توانید به پرواز چارتر تهران شیراز دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط‌ها، اقدام به خرید بلیط چارتری شیراز ارزان کنید.

همچنین در صفحه نتایج جستجوی پرواز تهران شیراز اگر پرواز لحظه آخری تهران به شیراز موجود باشد، برای شما در کنار سایر پروازهای تهران شیراز به نمایش در خواهد آمد. در این صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری شیراز با سایر بلیط‌ها خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است! اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری شیراز دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ سفرمارکت استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید. با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری شیراز، خرید خود را به راحتی انجام می‌دهید. سفرمارکت خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران به شیراز را برای شما میسر می‌سازد.

فرودگاه شیراز و روش‌های دسترسی به آن

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب، تنها فرودگاه شهر شیراز است که در ۱۲ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این فرودگاه، مهم‌ترین و پر رفت ‌و آمدترین پایانه هوایی در جنوب کشور به شمار می‌رود و سالانه در جا به جایی ۴ میلیون مسافر نقش دارد. یکی از جذاب‌ترین نکات درباره فرودگاه شهید دستغیب آن است که از مجهزترین فرودگاه‌های ایران محسوب می‌شود. در واقع پس از فرودگاه امام خمینی، در این زمینه رده دوم را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید برای دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر شیراز می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید. اگر هم به دنبال گزینه راحت‌تری هستید، تاکسی‌های زردرنگ فرودگاه منتظر شما هستند تا شما را به اقامتگاهتان برسانند.

سخن آخر

در این مطلب تلاش ما بر آن بود که شما را از جستجو در تک به تک سایت‌های فروش بلیط هواپیما بی‌نیاز کنیم. برای رزرو پرواز تهران شیراز فقط کافیست مبدا و مقصد خود را در موتور جستجوی سفرمارکت وارد کنید و لیستی از تمام گزینه‌های موجود را مشاهده کنید. همچنین نکات ذکرشده درباره زمان مناسب سفر را نیز فراموش نکنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها