|
کدخبر: 284507

سفر به کیش چقدر هزینه بر می دارد؟ + جدول

در این گزارش به بررسی اماکن تفریحی و قیمت تورهای جزیره کیش پرداخته‌ایم.

گردشگری سفر به کیش چقدر هزینه بر می دارد؟ + جدول

جزیره بیضی شکل ایران دارای جاذبه‌های بسیار زیاد تفریحی و گردشگری است که هرساله افراد زیادی را مجبور سفر به این شهر می‌کند. اواخر پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی است.

سواحل آرام و زیبا کیش مورد استقبال بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.مسافران می‌توانند از آرام‌ترین تا مهیج‌ترین بازی‌های آبی و غیر آبی را در این جزیره تجربه کنند.

دیدنی‌های کیش

شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره، خانه مردم شناسی کیش، کشتی یونانی، آب انبار سنتی، درخت سبز و مراکز خرید در کیش از اماکنی می‌باشد که گردشگران می‌توانند برای تفریح آنها را انتخاب کنند.

گسترش نیوز در ادامه به بررسی نرخ انواع تورها به مقصد کیش پرداخته است.

تور-کیش

 

  • نیستانک ارسالی در

    سلام خوشا به احوالات شما. و خوشا به سایت شما که اکثر آنها مسافر کیش هستند. پنج س ال هست سر قبور والدین خود در مشهد نتوانس ته ام بروم. و شما راه....

  • فرناز شیخ محمدی ارسالی در

    چرا ایران مثل کشورهای دیگه پرواز و هتلهاش ترجیح میدن خالی بره و بمونه و ضرر بدن اما حاضر به حراج لحظه آخر حسابی نیستد بدهند مردم سفر افتصادی برن لااقل با این گرونی ! یک و نیم میلیون یکطرفه تهران کیش که ۲۰۰ بود ۲ سال پیش !! برگشت ولی وسط هفته ساعت خاص کمتر ! هیچ حراجی تو ایران واقعی نیست ولی خارج تا ۸۰٪ گرفتم از اجناس تا بلیط و هتل ! کاسبی بلد نیستن همون هتل مبتونه با فروش غذا و غیر سود کنه و انعام کارگران و پر برکت و شلوق باشع جا اینکه غااز بچرونن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها