|
کدخبر: 282904

چگونگی دریافت اقامت گرجستان با ازدواج

اقامت گرجستان با ازدواج یکی از روش های رایج برای دریاقت اقامت و شهروندی این کشور می باشد.

گردشگری چگونگی دریافت اقامت گرجستان با ازدواج

گرجستان، کشوری اوراسیایی با اقتصادی رو به رشد، این روزها به یکی از مقاصد اصلی مهاجران ایرانی تبدیل شده است. کشوری امن و آرام، مناسب برای زندگی و حتی سرمایه گذاری که روش های مختلفی نیز برای دریافت اقامت آن وجود دارد. از طرفی، با توجه به اوراسیایی بودن گرجستان، این کشور می تواند پلی برای ورود شما به دنیای اروپایی باشد. در همین راستا شما می توانید متناسب با شرایط خود، بهترین روش را جهت اخذ اقامت گرجستان انتخاب نمایید که یکی از رایج ترین آن ها ازدواج است. در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

دریافت اقامت گرجستان از طریق ازدواج

براساس قانون مهاجرتی کشور گرجستان، در صورت ازدواج یک تبعه خارجی با یک شهروند گرجی، آن شخص می تواند اقامت خود را دریافت کند. در این شرایط، فرقی نمی کند زوج گرجی باشد یا زوجین. اقامت گرجستان با ازدواج از نوع دائم بوده و با گذشت زمان می تواند شما را به دریافت شهروندی گرجستان برساند. در واقع فرد تقاضادهنده بلافاصله پس از ثبت ازدواج خود، می تواند درخواست خود را مبنی بر دریافت اقامت گرجستان از طریق ازدواج ثبت کند. البته به یاد داشته باشید که چنانچه بصورت صوری و صرفا جهت اخذ اقامت، اقدام به ازدواج در کشور گرجستان نمایید، دولت در صورت شناسایی توسط پلیس، عواقب زیادی را برایتان در پی خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود از انجام این کار جدا پرهیز نمایید؛ چراکه دولت گرجستان در این زمینه بسیار حساس بوده و با انجام تحقیقات بسیار، می تواند به راحتی صوری بودن ازدواج را تشخیص دهد.

ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان

ازدواج های انجام شده در کشور گرجستان بصورت بین المللی بوده و در تمام کشورهای دنیا قابل قبول می باشد. به منظور ثبت ازدواج در گرجستان نیاز است هر دو طرف یعنی عروس و داماد به همراه وکیل به اداره خدمات عمومی مراجعه کرده و مدارک خود را جهت ثبت درخواست نوبت ازدواج ارائه کنند. سپس تاریخی برای ازدواج تعیین شده و در آن زمان عروس و داماد باید به اداره خدمات عمومی مراجعه کرده تا سند ازدواج خود را امضا و دریافت نمایند. برای ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان نیاز به حضور عروس و داماد، دو نفر شاهد و پاسپورت ترجمه شده زوجین به زبان گرجی خواهد بود.

اعتبار سند ازدواج گرجی

سند ازدواج در کشور گرجستان به زبان گرجی صادر می شود اما اگر قصد دارید به سایر کشورهای دنیا سفر کنید، امکان ترجمه سند ازدواج خود را به زبان کشور مقصد خواهید داشت. از آنجایی که گرجستان عضو معاهده آپوستیل می باشد، ازدواج های ثبت شده در این کشور کاملا بین المللی بوده و شما تنها با ترجمه مدارک خود به زبان کشور مقصد، می توانید از آنها استفاده نمایید.

مشاوره رایگان برای ثبت ازدواج در گرجستان

همانطور که پیش تر اشاره شد، ازدواج های صوری در کشور گرجستان به راحتی توسط دولت قابل شناسایی بوده و جرایم سنگینی را برای شخص به همراه خواهد داشت. اما در این میان عده ای سودجو، با هدف فریب دادن افراد، اقدام به دادن وعده های دروغین مبنی بر امکان دریافت اقامت گرجستان از طریق ازدواج ساختگی می کنند. به یاد داشته باشید که چنین چیزی به هیچ وجه قابل انجام نبوده و شما را به دردسرهای بزرگی خواهد انداخت. از این رو توصیه می کنیم اگر به دنبال دریافت اقامت گرجستان از طریق ازدواج هستید از یک مجموعه معتبر و کاربلد مشاوره دریافت نمایید. شرکت سیسنو گروپ با بیش از 4 سال سابقه فعالیت در حوزه مهاجرت و اقامت گرجستان، همراه با تیم قدرتمند خود آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد.

منبع : سیسنوگروپ

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها