|
کدخبر: 274895

سفر به برزیل چقدر هزینه بر می دارد؟ + جدول

هزینه تور برزیل شامل اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره و کشتی UALL در رود آمازون تا ۲۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

گردشگری سفر به برزیل چقدر هزینه بر می دارد؟ + جدول

تور برزیل بین ۱۳۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان برای هر نفر هزینه دارد و آژانس‌های مسافرتی آن را بین گزینه‌های لوکس و گران‌قیمت دسته‌بندی می‌کنند. با اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره و کشتی UALL در رود آمازون، هزینه تور برزیل برای هر نفر بیش از ۲۰۰ میلیون تمام می‌شود و ارزان‌ترین تور برزیل را حدود ۱۳۰ میلیون تومان پیش‌فروش می‌کنند. تور برزیل فقط یکی از گران‌ترین گزینه‌های خارجی برای ایرانی‌هاست و الان تور ترکیبی اروپا شامل رم، میلان، ونیز و بارسلونا، تور دور آسیا، تور پرو و تور آفریقای جنوبی بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند و ظرفیت برخی از آن‌ها از چند ماه قبل تکمیل شده است.

تور برزیل بین ۱۳۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان برای هر نفر آب می‌خورد. یکی از آژانس‌های مسافرتی بابت تور دو هفته‌ای برزیل ۱۴۰۱ در مهر‌ماه از هر مسافر حداقل ۱۷۵ میلیون تومان دریافت می‌کند. ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بابت بلیط رفت‌وبرگشت هواپیمایی امارات و سه هزار و ۹۹۰ دلار برای خدمات تور که الان معادل تقریبا ۱۲۶ میلیون تومان است. مسافران این تور در گران‌ترین هتل‌های پنج ستاره سائوپولو، ریودوژانیرو، مانائوس و کمپوس دوجردا اقامت دارند و سه شب را در کشتی با خدمات UALL در رود آمازون تجربه می‌کنند. وعده‌های ناهار و شام به‌همراه تورلیدر فارسی‌زبان و ترانسفر فرودگاهی سایر امکانات تور برزیل توسط این آژانس است و بد نیست بدانید ظرفیت این تور که قرار است در مهر برگزار شود، تکمیل شده. آژانس دیگری از الان تور برزیل را برای تعطیلات نوروز پیش‌فروش می‌کند، از هر نفر حداقل ۱۸۴ میلیون تومان بابت بلیط هواپیما و هزینه‌های تور دریافت می‌کند و خدمات آن تقریبا مشابه مورد قبلی است. اقامت در اتاق‌های یک‌نفره هتل‌های این تور هزینه نهایی را تا ۲۳۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد. آژانس مسافرتی دیگری تور برزیل ۱۴۰۱ را با قیمت کمتری برای بهمن برگزار می‌کند و از هر نفر در مجموع حدود ۱۳۵ میلیون تومان می‌گیرد. ۴۸ میلیون تومان به‌خاطر بلیط رفت‌وبرگشت تهران – سائوپائولو و علی‌الحساب دو هزار و ۸۵۰ دلار برای خدمات تور. بازدید از شهر سائوپولا، جنگل آمازون، آبشار‌های ایگواسو و مجسمه مسیح و ورزشگاه ماراکانا در ریودوژانیرو، بخشی از برنامه‌های این تور است و مدت اقامت در برزیل ۱۲ روز خواهد بود.

تور ترکیبی اروپا شامل اسپانیا، ایتالیا و سوئیس با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان یکی از گران‌ترین گزینه‌ها برای مسافران ایرانی محسوب می‌شود. زمان شروع این تور اویل مهر است و ۱۲ نفری که از الان ظرفیت را تکمیل کردند، ۱۶ شب در هتل‌های چهارستاره بارسلونا، رم، میلان و دو شب در کشتی کروز در ونیز اقامت دارند. تور پرو را یکی از آژانس‌های مسافرتی برای پاییز امسال ۱۶۳ میلیون تومان برای هر نفر پیش‌فروش می‌کند. رزرو تور دور آسیا که شامل سه کشور مالزی، اندونزی و سنگاپور می‌شود، برای هر نفر حداقل ۱۳۰ میلیون تومان هزینه دارد. این هزینه بابت اقامت هر نفر در اتاق‌های دو نفره است و اقامت در اتاق‌های یک نفره هزینه تور را تا نزدیک ۱۸۵ میلیون تومان افزایش می‌دهد. تور ژاپن با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان برای هر نفر، یکی دیگر از گران‌ترین تور‌های خارجی ۱۴۰۱ است. حدود چهار هزار دلار یعنی تقریبا ۱۲۵ میلیون تومان بابت خدمات تور شامل ۱۱ شب اقامت در هتل‌های چهارستاره توکیو، اوساکا، ناراو و ۵۰ میلیون تومان به‌خاطر هزینه بلیط. بین تور‌های خارجی بالای ۱۰۰ میلیون می‌شود به تور دو هفته‌ای آفریقا جنوبی اشاره کرد که برای هر نفر بین ۱۲۰ تا ۱۵۵ میلیون تومان تمام می‌شود. دو شب اقامت در حیات وحش کروگر، اقامت در هتل‌های پنج ستاره ژوهانبورگ و کیپ تاون و دو شب در دوبی بخشی از برنامه‌های این تور گران‌قیمت است.

 

 

تور

مدت اقامت

خدمات تور

هزینه

برزیل

۱۴ روز ( هر نفر در اتاق یک‌نفره، هتل پنج‌ستاره)

کشتی‌ با خدمات UALL در رود آمازون

۲۳۰ میلیون تومان

برزیل  

۱۴ روز ( هر نفر در اتاق دونفره، هتل پنج‌ستاره)

کشتی‌ با خدمات UALL در رود آمازون

۱۷۵ میلیون تومان

برزیل

۱۴ روز

هتل‌های چهارستاره

۱۳۰ میلیون تومان

ترکیبی اروپا (بارسلونا، رم، میلان)

۱۸ روز

کشتی کروز در ونیز و هتل‌های چهار‌ستاره

۲۰۰ میلیون تومان

تور دور آسیا (مالزی، اندونزی و سنگاپور)

۱۷ روز

هتل‌های پنج‌ستاره

۱۳۰ تا ۱۸۵ میلیون تومان

پرو

۱۴ روز

هتل‌های چهارستاره

۱۶۳ میلیون تومان

ژاپن

۱۱ شب

هتل‌های چهارستاره

۱۶۵ میلیون تومان

آفریقا جنوبی

۱۴ روز

هتل‌های پنج‌ستاره

۱۲۰ تا ۱۵۵ میلیون تومان

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها