|
کدخبر: 273314

اختصاصی گسترش نیوز:

برای سفر به بلغارستان چقدر هزینه کنیم؟ + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تور به مقصد بلغارستان پرداخته شده است.

گردشگری برای سفر به بلغارستان چقدر هزینه کنیم؟ + جدول

کشور بلغارستان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. در خط ساحلی دریای سیاه واقع شده است و طبیعت بی نظیری دارد. این کشور جزء کشورهای تاریخی به حساب می آید و قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای جهان در این کشور واقع شده است. پایتخت این کشور شهر صوفیه است که یکی از شهرهای بزرگ بلغارستان است. بلغارستان جزء کشورهای مهاجر ‌پذیر است و هزینه مهاجرت به این کشور نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پایین تر است. آب و هوای بلغارستان بسیار مطبوع است و شاهد تابستان های گرم و زمستان های خنک هستیم.

شهر وارنا

شهر وارنا (Varna) در بلغارستان، اصلی‌ترین شهر ساحلی بوده و مهم‌ترین شهر برای گردشگران علاقه‌مند به ساحل و دریا به حساب می‌آید. رستوران‌های متنوع و غذاهای دریایی در کنار ساحل نظر بسیاری را جلب می‌کند و حتی مردم شهرهای مختلف بلغارستان در تابستان برای سفرهای داخلی شهر وارنا را انتخاب می‌کنند.

جاذبه های گردشگری بلغارستان

از جاذبه‌های توریستی و گردشگری صوفیه، پایتخت بلغارستان می‌توان به ساختمان‌های تاریخی، کلیساهای قدیمی، موزه‌های هنری و باستان‌شناسی و موزه‌های ملی تاریخی بلغارستان اشاره کرد. کلیسای جامع الکساندر نوسکی یکی از مکان‌های دیدنی در صوفیه است که این کلیسا در دوران خاصی جزو بزرگترین کلیساها در جهان بود. علاوه بر جاذبه‌های توریستی و تاریخی، طبیعت بکر نیز در صوفیه نظر بسیاری را به خود جلب کرده که می‌توان به کوه‌ ویتوشا در جنوب غربی صوفیه اشاره کرد.

در ادامه به بررسی قیمت تورهای مختلف به این منطقه پرداخته شده است.

تور-بلغارستان

*قیمت ها به تومان محاسبه شده است.

 

ارسال نظر