|
کدخبر: 272412

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت گردشگری قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فقر و فقدان زیرساخت‌های زیارتی و گردشگری قم، گفت: شهر قم به‌رغم پذیرایی میلیونی از زائر ایرانی و خارجی از بسیاری از امکانات اولیه محروم است و حل این مشکل نیز جز با حمایت‌های ملی امکان‌پذیر نیست.

گردشگری انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت گردشگری قم

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، در جلسه شورای اداری قم  که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به فرسایشی شدن برخی پروژه‌های عمرانی قم، اظهار داشت: فرودگاه، مونوریل و مترو و طرح های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)  ازجمله این پروژه‌ها هستند.

وی  بابیان اینکه دولت قبلی و سازمان هواپیمایی هیچ اعتقادی به فرودگاه قم نداشتند، گفت: مسئولان برای تعیین تکلیف و نهایی شدن این پروژه‌ها اهتمام جدی دارد و تلاش می‌شود این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

این نماینده مجلس  پروژه مونوریل را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دولت سابق همچنین اعتقادی به مونوریل نداشت ولی دولت سیزدهم نسبت به تکمیل این پروژه به همراه فرودگاه اصرار و تاکید دارد.

امیرآبادی  یادآور شد: مباحث فرهنگی و اجتماعی در سفر دوم ریاست جمهوری به استان قم باید موردتوجه باشد.

وی مشکل تأمین آب قم را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: طی تابستان امسال کیفیت آب قم بشدت کاهش یافت این در حالی است که انتقال آب سرشاخه‌ها به نام قم بود اما به کام شهرهای دیگر تمام‌شده است.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها