|
کدخبر: 267437 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز:

مهم ترین اتفاق حوزه گردشگری رقم خورد!

فناوری یک محتوا و موضوع جذاب در تمامی حوزه ها شناخته می‌شود.گردشگری یک فناوری است که در آن نوآوری هایی در حال شکل گیری است.

گردشگری مهم ترین اتفاق حوزه گردشگری رقم خورد!

مراسم رونمایی و هم افزایی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و خلاق در زمینه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز ۱۴ تیرماه در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی( دانشگاه علم و فرهنگ) برگزار شد.

عزت الله ضرغامی در ابتدا به بازدید از غرفه های محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و خلاق پرداخت.

در آغاز مراسم محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ضمن خیر مقدم گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در دولت جدید و توسط وزیر گردشگری انجام شد، کشف ظرفیت های ناشناخته گردشگری کشور است. شهرهای مهم همیشه شاهد گردشگر از اقصی نقاط جهان بوده است ولی مهندس ضرغامی در پی کشف و شناسایی مکان های گردشگری ناشناخته کشور هستند.

وی افزود:گردشگری معطوف به زمان و مکان خاص نیست و نباید در ماه های مختلف تعطیل شود؛ بسیاری از گردشگران خارجی علاقه مند به حضور در ماه محرم در کشور هستند تا شاهد مراسم های مذهبی کشور مخصوصا در شهر یزد باشند.

سید جلال دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاد دانشگاهی به عنوان سخنران بعدی این رویداد گفت: فناوری یک محتوا و موضوع جذاب در تمامی حوزه ها است.گردشگری یک فناوری است؛در فناوری هایی که وابسته به زندگی بشر هستند توسعه خوبی مشاهده می‌شود انتظار می‌رود فناوری های فرهنگی و گردشگری هم رونق پیدا کند.

وی در ادامه افزود: در دورانی زندگی می‌کنیم که نوع آوری های فرهنگی،اقتصاد دارند. آینده بشر سال‌های رونق و شکوفایی فناوری ها و نوآوری های نرم است. ما در سال‌های اخیر به فناوری بسیار بها داده ایم ولی آنچه که امروز به آن نیاز داریم نوآوری است. نوآوری یعنی ترکیب خلاقانه چند فناوری در کنار هم است.

دهقانی در پایان گفت:ما نیازمند آن هستیم نوآوری را در کشور رونق دهیم به ویژه در حوزه گردشگری باید هرچه سریعتر این اتفاق مثبت انجام شود.

در ادامه تعدادی از استارت تاپ ها به معرفی محصولات خود پرداختند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها