|
کدخبر: 250446

سفر به یزد در ایام نوروز چقدر آب می خورد؟

قیمت جدید تور زمینی به مقصد شهر یزد ویژه نوروز ۱۴۰۱ به شرح جدول زیر است؛

در فصل زیبای بهار همه‌چیز تازه شده و ایران رنگ‌وبویی جدید با رایحه‌ی گل‌های بهاری به خود می‌گیرد. در هر شهر ایران که قدم بگذارید؛ در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش بوی گل و شکوفه‌های جذاب را استشمام خواهید کرد. شهر یزد نیز از این قاعده مستثنی نیست و آماده‌ی میزبانی از شما در این فصل است.

از آنجایی که بهترین زمان سفر به یزد، عید نوروز و فصل بهار نیز معرفی می‌شود؛ این استان شلوغی زیادی را تجربه می‌کند. توریستان، گردشگران و مسافران زیادی در بهار به یزد مراجعه می‌کنند و بیش‌از همیشه این استان پرتردد می‌شود.

همچنین آب و هوای یزد در بهار، معتدل و بسیار دلپذیر می‌شود و سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند. البته بهتر است توجه کنید اگر برای کویرگردی به یزد می‌آیید، بهترین زمان سفر به یزد فصل پاییز و زمستان است. در غیراین صورت در بهار نیز می‌توانید از جاهای دیدنی یزد دیدن کنید و ایام خوشی را برای خود و همسفرهایتان رقم بزنید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی ویژه نوروز ۱۴۰۱، برای یک سفر رفت و برگشت زمینی و با قطار هتل ۲ ستاره کهن کاشانه قیمت ۳ شب اقامت را ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴شب اقامت را ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این در حالی است که هتل پارسیان صفاییه قیمت ۳شب اقامت را ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴شب اقامت را ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

 

 

 

قیمت تور زمینی یزد (ویژه هفته اول نوروز ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
مدت اقامت
قیمت(هرنفر/ تومان)
کهن کاشانه
۲
۳شب
۱,۶۰۰,۰۰۰
کهن کاشانه
۲
۴شب
۱,۹۰۰,۰۰۰
سنتی والی
۳
۳شب
۱,۷۰۰,۰۰۰
سنتی والی
۳
۴شب
۲,۰۰۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۳شب
۱,۹۰۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۴شب
۲,۳۰۰,۰۰۰
پارسیان صفاییه
۵
۳شب
۳,۵۰۰,۰۰۰
پارسیان صفاییه
۵
۴شب
۳,۸۰۰,۰۰۰
داد
۵
۳شب
۳,۱۰۰,۰۰۰
داد
۵
۴شب
۳,۹۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر